نارضایتی استاندار هرمزگان از پرداخت تسهیلات خانه‌سازی/بانک مسکن پیشتاز است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با انتقاد از عملکرد نامناسب برخی از بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: باتوجه به آمار موجود بانک مسکن در حوزه تسهیلات مرتبط با نهضت ملی مسکن بیشترین پرداختی را داشته اما پرداختی بانک‌های دیگر در این طرح ضعیف است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز دوشنبه در نشست بررسی عملکرد بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن افزود: در صورت ادامه این روند ناچار به ارائه گزارش عملکرد بانک‌ها به مردم هستیم.

وی بیان کرد: در نشستی که با هیئت مدیره بانک مسکن برگزار شد و با دستورات مدیرعامل این بانک موانع تخصیص تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن استان رفع شد و با توافقات صورت گرفته در چند روز آینده شاهد جهش جدی در این طرح مهم خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های بانک مسکن در خصوص کمک به توسعه شهرهای ساحلی استان اظهار کرد: بانک مسکن نخستین مجموعه‌ای بود که به منویات رهبرمعظم انقلاب در زمینه توسعه شهرهای جدید ساحلی لبیک گفت.

دوستی با اشاره به احداث شهر جدید ساحلی خلیج فارس یادآورشد: شهر مدرن ساحلی خلیج‌فارس با طراحی ویژه و سرمایه‌گذاری بانک مسکن به‌زودی وارد مرحله اجرایی می‌شود که گام بلندی در تحقق فرمایش رهبرمعظم انقلاب خواهد بود.

استان هرمزگان باید طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری و روستایی افزون‌بر ۶۵ هزار واحد بسازد که ۵۰ هزار واحد مسکونی آن در شهرها و ۱۵ هزار واحد دیگر در روستاها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha