استاندار هرمزگان: بانک مسکن در نهضت خانه‌سازی به تعهدات خود عمل کند 

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اولویت اساسی استان در زمینه تولید مسکن گفت: از بانک مسکن انتظار می‌رود به تعهدات خود در نهضت خانه‌سازی عمل کند. 

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز یکشنبه در نشست با اعضای هیئت مدیره بانک مسکن اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت است که با تجمیع ظرفیت‌ها این طرح را در استان باید به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: هرمزگان در حوزه طرح نهضت ملی مسکن جزو رتبه‌های برتر کشور است اما همکاری نامناسب بانک‌ها سبب شده آن طور که انتظار می‌رود سرعت پیشرفت پروژه تسریع نشود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با تاکید بر اینکه بانک‌های استان موظفند در زمینه ارائه تسهیلات ویژه طرح نهضت ملی مسکن همکاری کامل کنند، اظهار کرد: از بانک مسکن انتظار داریم به تعهدات خود در حوزه این طرح عمل کند و پرونده پروژه‌های مسکنی که به این بانک برای دریافت وام معرفی شده‌اند، سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از سیاست‌های ما در حوزه مسکن، خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد و تحت حمایت نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد و سایر صندوق‌های حمایتی است در این زمینه نیز می‌خواهیم بانک مسکن منابع تسهیلاتی لازم را فراهم کند.

دوستی ادامه داد: بر همین اساس باتوجه به سابقه و پشتوانه اعتباری مناسب بانک مسکن، در حوزه مولدسازی به‌دنبال استفاده از ظرفیت این بانک بوده و آماده دریافت طرح‌های بانک برای همکاری در این خصوص هستیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه‌های پیشین با بانک مسکن در حوزه سرمایه‌گذاری به‌ویژه ایجاد شهر جدید خلیج‌فارس نیز گفت: آخرین وضعیت این تفاهم نامه‌ها نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و برای عملیاتی سازی آن‌ها برنامهریزی مدون انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha