فرماندار اراک: دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستاها شده است

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستاها بویژه در حوزه عمرانی شده است و در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی نیز نقش اثرگذاری داشته‌ و دارند.

به گزارش ایرنا، «امیر هادی» روز دوشنبه در همایش تبیینی (رواق دوازدهم) که با حضور دهیاران، اعضای شوراها و معتمدین روستاهای بخش مرکزی با موضوع انتخابات برگزار شد، در محل فرهنگ‌سرای شهر اراک، افزود: همه تلاش‌ها در دولت برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه بویژه مناطق محروم و خانواده‌های کم‌برخوردار به کار گرفته شده است.

وی تاکید کرد: روستائیان از جمله اقشاری هستند که همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند و در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند.

فرماندار اراک ادامه داد: رفع مشکلات مناطق روستایی از مهمترین برنامه‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون در دولت سیزدهم گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده است.

هادی عنوان کرد: بازدید از روستاهای شهرستان اراک به صورت مستمر انجام می‌شود و روستائیان باید خروجی این بازدیدها که منجر به بهترین تصمیمات و ارائه خدمت می‌شود، را ببینند.

وی گفت: کشور در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است و باید با تبیین خدمات و معرفی اقدامات صورت گرفته دولت، فضا و شرایط برای برگزاری باشکوه و مشارکت هرچه‌ بالاتر مردم در این آزمون سیاسی فراهم شود.

فرماندار اراک افزود: رقابت واقعی در سایه سلامت و امنیت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و این مهم باید سرلوحه قرار گیرد.

هادی تصریح کرد: مدیران حق ندارند در انتخابات، جهت‌گیری له یا علیه فردی داشته باشند و امکانات به هیچ عنوان نباید به صورت فردی و بدون رعایت عدالت و شیوه‌نامه در اختیار داوطلبین قرار گیرد.

در این همایش، نمایندگان دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان اراک با طرح دیدگاه‌های خود، رفع بیشتر مشکلات حوزه روستایی را خواستار شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha