فرماندار: شهرستان اراک مهیای برگزاری انتخابات باشکوه است

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده و اراک مهیا برای انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

به گزارش ایرنا، «امیر هادی» روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اراک، افزود: همه در فرصت باقی مانده تا انتخابات باید در راستای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در این آزمون سیاسی بکوشند.

وی بیان کرد: وظیفه ما صیانت از آرای مردم و ایجاد اعتماد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است، همه تلاش‌ها در فرمانداری اراک برای برگزاری صحیح انتخابات به کار گرفته شده است.

رییس حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین حوزه اجرا و نظارت در شهرستان وجود دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی وجود دارد.

هادی اظهار کرد: رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از عوامل مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات است و حضور مردم در انتخابات، امنیت ساز و عزت آفرین است.

وی افزود: تلاش برای مشارکت حداکثری، امیدآفرینی، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در آستانه انتخابات مورد تاکید است.

فرماندار اراک اضافه کرد: انجام هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی در موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اشخاص حقوقی وابسته به آنها در ساعات اداری و همچنین هرگونه استفاده از جایگاه، عنوان، مقام یا موقعیت اداری و سازمانی توسط کارکنان نهادهای مذکور برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

هادی، از همکاری درست همه دستگاه‌ها در فرآیند برگزاری انتخابات تاکنون تشکر کرد.
در نشست شورای اداری شهرستان اراک معاون دادستانی مرکز استان مرکزی به تشریح تخلفات انتخابی پرداخت و
فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز دستاوردهای جبهه مقاومت و کمک دستگاه‌ها برای برگزاری اردوهای راهیان نور را تشریح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha