نظارت مستمر استانداری تهران بر عملکرد انضباطی دهیاری‌ها

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل روستایی استانداری تهران با اشاره به برگزاری منظم کمیته انضباط کار کارکنان دهیاری‌های استان و نظارت مستمر بر عملکرد دهیاری‌ها، گفت: در این راستا، ۳۹ پرونده رسیدگی و منجر به صدور رای شده است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدحبیب موسوی روز دوشنبه تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون هشت جلسه با حضور همه اعضای کمیته انضباط کارکنان تشکیل و ۳۹ پرونده رسیدگی و منجر به صدور رای شده است.

وی افزود: این کمیته بر اساس ماده ۶ آیین نامه انضباطی دهیاری‌ها و با پنج عضو اصلی به ریاست مدیرکل امور روستایی استانداری تشکیل و به پرونده تخلفات دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها واصله از سوی مراجع مرتبط رسیدگی می‌کند.

موسوی اظهار کرد: این کمیته صرفا وظیفه رسیدگی به تخلفات انضباطی دهیاران و کارکنان دهیاری را بر عهده دارد که در زمان رسیدگی دارای رابطه کاری و قراردادی با دهیاری باشند.

اعضای کمیته انضباطی متشکل از مدیرکل امور روستایی استانداری به عنوان رییس، ۲نفر منتخب دهیاران، یک نفر منتخب مسوولین مالی دهیاری‌ها و یک نفر منتخب مسوولین فنی دهیاری‌های استان است.

آسیب شناسی دلایل محقق نشدن اهداف ایجاد تعاونی دهیاری‌ها

براساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های استان نیز با حضور شقاقی معاون اداره کل امور روستایی و شوراها، جاهد نماینده دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور، کلشتری نماینده اداره کل تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی در محل سالن جلسات اداره کل دفتر فنی برگزار شد.

در این نشست پس از طرح موانع و مشکلات تعاونی دهیاری‌ها از سوی مدیران عامل، به آسیب شناسی دلایل محقق نشدن اهداف ایجاد تعاونی دهیاری‌ها پرداخته شد.

پس از مرور ضوابط و مقررات و تشریح راهکارها و راهبردهای ارتقای عملکرد، هدایت و تقویت شرکت‌های تعاونی برای ایجاد درآمد پایدار، مقرر شد در سرفصل‌های آموزش آتی، آموزش و ترویج فرهنگ تعاونی در دهیاری‌ها و ضوابط و مقررات مربوطه برنامه ریری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha