مدیریت بحران در پایتخت نیازمند علم روز و دانش نوین است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: مدیریت بحران پایتخت و سایر شهرهای بزرگ کشور نیاز به علم روز و دانش نوین در بخش‌های مختلف دارد.

حامد یزدی مهر روز دوشنبه در حاشیه برگزاری دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدیریت بحران باید در تمامی ایام آماده باشد و در کلانشهر تهران نیز این آمادگی باید با برنامه ریزی و تجهیزات بیشتری دنبال شود.

وی افزود: رویداد مدیریت بحران ایران قوی دومین سالی است که به میزبانی تهران از چهارم تا ششم دی در مصلای تهران برگزار می‌شود که در این رویداد همچون سال گذشته از تجربیات و برنامه‌های کشورهای پیش رو در حوزه مدیریت بحران بهره می‌بریم.

مدیریت بحران در پایتخت نیازمند علم روز و دانش نوین است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: در حوزه مدیریت بحران نیازمند ایده‌های جدید در بخش‌های مختلف هستیم و علاوه بر کسب دانش نوین در مراحل مختلف نیز نیاز به یک هم افزایی داریم.

به گفته وی، در این رویداد بین المللی مدیران و دستگاه‌های موثر تهران حضور دارند و باید با بروز رسانی دانش خود را همیشه در برنامه‌های مختلف از جمله سیل و زلزله آماده کنیم.

یزدی مهر تاکید کرد: هر چقدر بتوانیم دانش و مهارت خود را افزایش دهیم در حوادث پیش رو می‌توانیم بهتر عمل کنیم و اکنون نیز در استان تهران با تاکیدات استاندار تهران مانورهای مختلف در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، دومین رویداد بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ فرصتی است تا فعالان این حوزه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید مدیران ارشد ملی، استانی، محلی، مدیریت بحران، دست‌اندرکاران و متخصصان علمی و اجرایی این حوزه قرار دهند.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی، کنفرانس علمی ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، نشست‌های تخصصی راهبردی، رویداد استارت‌آپی دانش‌بنیان، جشنواره فرهنگی هنری، مانور و بیش از ۵۰ کارگاه‌ آموزشی تخصصی با تمرکز بر موضوعات کلیدی به‌روز مخاطرات کشور ایران، از جمله روندهای کاربردی و از بخش‌های برجسته اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ ایران بود.

رشد و توسعه دانش و فناوری در هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری مدیریت بحران رشد و توسعه دانش و فناوری در کنترل و هماهنگی پاسخ مدیریت بحران رشد و توسعه دانش و فناوری در فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران، از جمله محورهای دومین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ است که در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha