۲۳ نفر در راه مانده کولاک چالدران اسکان داده شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تیم‌های امداد رسان هلال احمر با حضور در شهرستان چالدران به ۲۳ نفر در راه مانده به علت برف و کولاک یاری کردند.

حمید محبوبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امدادرسانی به متاثرین از برف و کولاک یکی از وظایف جمعیت هلال احمر است و با توجه به بارش‌های مکرر در شهرستان چالدران، تمامی امدادرسانان برای اجرا عملیات به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: در پی برف و کولاکِ محور چالدران به خوی، نجاتگران پایگاه امداد و نجات قره چی بلاغی هلال احمر چالدران امروز به ۲۳ نفر امداد رسانی کردند.

محبوبی با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات قره چی بلاغی هلال احمر چالدران همین الان نیز در حال یاری به گیرافتادگان برف هستند، ادامه داد: با دریافت گزارش امدادرسانی، نجاتگران هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شده و اقدام به امدادرسانی می کنند.

وی اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران توانستند در محور مواصلاتی چالدران به خوی چندین خودروی سواری را رهاسازی کردند.

۲۳ نفر در راه مانده کولاک چالدران اسکان داده شدند

به گزارش ایرنا، با توجه به برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهری و روستایی شهرستان چالدران، دوشنبه در نوبت صبح و عصر غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

چالدران از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی و یکی از سردترین شهرهای کشور به شمار می رود که ارتفاع برف در این شهرستان امروز به ۱۰ سانتیمتر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha