۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85332887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدال آوران زنجانی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا مورد استقبال قرار گرفتند

زنجان - ایرنا - مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در مالزی و مسابقات بیلدینگ تورنمنت بین المللی سانتونخا کاپ در ترکیه امروز/دوشنبه/ در مجموعه ورزشی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم استقبال از شهلا قهرمانی نایب قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در مالزی و محمدباقر شمسی که مدال نقره مسابقات بیلدینگ تورنمنت بین المللی سانتونخا کاپ در ترکیه را کسب کرده بودند، با حضور مسولان ورزشی در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

شهلا قهرمانی در دسته ۶۹ کیلوگرم که با هشت ورزشکار از کشورهای آسیایی رقابت کرد، در حرکت اسکوات با رکورد ۱۶۷.۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

این بانوی ملی‌پوش کشورمان در حرکت پرس سینه دسته ۶۹ کیلوگرم رکورد ۸۲.۵ کیلوگرم را ثبت کرد.

همچنین قهرمانی در دلیفت وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی را مهار کرد تا در مجموع با رکورد ۴۲۵ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات آسیایی دست پیدا کند.

در رقابت‌های این دسته ورزشکار قزاقستانی به مقام نخست و ورزشکاری از سنگاپور به عنوان سومی دست یافتند.

همچنین محمد باقر شمسی دیگر ورزشکار زنجانی نیز توانست مدال نقره مسابقات بین المللی "سانتونخا کاپ"را که در کشور ترکیه به عنوان آخرین تورنمنت رنکینگ دار سال ۲۰۲۳ میلادی زیر نظر فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام و با حضور رئیس فدراسیون فیتنی و بدنسازی جهان برگزار شد را کسب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha