۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85405558
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بدنسازان زنجان امسال ۱۱ نشان بین المللی کسب کردند

۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبر: 85405558
بدنسازان زنجان امسال ۱۱ نشان بین المللی کسب کردند

زنجان - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: ورزشکاران این هیات در سال جاری ۱۱ نشان برون مرزی، آسیایی و جهانی را در رشته‌های مختلف کسب کردند که از پویایی این رشته و حرکت رو به رشد آن حکایت دارد.

علی شهبازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنسازان استان امسال در مسابقات کشوری بیش از ۴۰ مدال رنگارنگ را از آن خود کردند.

وی به ️کسب چهار مدال رنگارنگ قویترین مردان زنجانی در مسابقات تک لیفت ایران در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها ️تیم قویترین مردان زنجان با کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به کار خود پایان داد.

این مسوول ورزشی ادامه داد: در این رویداد ورزشی رضا نوری در رده سنی بزرگسالان در رشته تک لیفت مدال برنز، مهدی داود بیگی در رده سنی بزرگسالان در رشته تک لیفت مدال نقره، مهدی غفاری در رده سنی بزرگسالان در رشته تک لیفت مدال نقره و برنز را برای تیم استان زنجان کسب کردند.

وی با بیان اینکه کسب مدال های مختلف نشان دهنده توسعه این هیات ورزشی است، اظهار داشت : این هیات در پاورلیفتینگ یا "وزنه‌برداری قدرتی" حرفی برای گفتن دارد و ورزشکاران برجسته ای به ویژه در بخش بانوان معرفی کرده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا چند روز دیگر تیم مچ اندازی استان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد و به طور حتم ورزشکاران مدال آور خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha