سیاست محرومیت زدایی از روستاها در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود

شیراز- ایرنا- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: سیاست نظام و دولت مردمی سیزدهم محرومیت زدایی از روستاها، حمایت از تولید روستایی و فراهم کردن شرایط مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها است.

حامد رستمی، دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای روستایی استان فارس در شیراز، در گفت و گو با ایرنا افزود: روستا زمانی موفق و پویا خواهد بود که مولد باشد و بنابراین باید تولیدات روستایی بیشتر در معرض نمایش و فروش قرار داده شود.

وی، بخشی از توسعه کشور را در گرو توسعه روستاها دانست و اظهار کرد: سیاست توجه به روستاها و مناطق محروم در استان فارس نیز با حمایت استاندار فارس با جدیت دنبال می‌شود.

رستمی، در خصوص نمایشگاه دستاوردها و تولیدات روستاهای استان نیز گفت: این نمایشگاه که از ۲۸ آذرماه در مقابل آرامگاه حافظ برپا شده تا هشتم دیماه جاری در ۱۳۰ غرفه و با فعال خواهد بود.

وی، حمایت از تولیدات و دستاوردهای روستایی را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و افزود: از مجموع ۱۳۰ غرفه این نمایشگاه که در اختیار ۲۰ استان کشور قرار گرفته، حدود ۶۰ غرفه به شکل رایگان در اختیار بهزیستی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، امور عشایر و بیماران ام اس و قرار گرفته تا تولیدات خود را عرضه کنند.

او ادامه داد: این نمایشگاه همچنین می تواند پیش زمینه و مقدمه برپایی نمایشگاه بزرگ ۶۰۰ غرفه‌ای که قرار است اسفندماه امسال برپا شود ، باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha