۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85333182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان حرفه‌ای سیم برق در بابلسر دستگیر شد

۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85333182
سارقان حرفه‌ای سیم برق در بابلسر دستگیر شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابلسر گفت: سارقان حرفه ای سیم برق شهرهای مازندران در بابلسر با اعتراف ۵۰ مورد سرقت در دام پلیس گرفتار و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ سید جعفر افضلی روز دوشنبه اظهار داشت: با هوشیاری ماموران انتظامی در حین گشت زنی، سارقان سابقه دار سیم های برق هنگام سرقت دستگیر و به ۵۰ مورد سرقت اعتراف کردند.

وی بیان داشت: ماموران گشت یگان امداد و پلیس آگاهی این فرماندهی در هنگام گشت زنی تلفیقی متوجه سرقت سیم برق در قسمتی از شهر شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر افزود: سارقان که در حال سرقت سیم برق از تیر برق بوده با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند که در ادامه با تعقیب، متهمان دستگیر و وسایل نقلیه آنها توقیف و ابزار آلات مجرمانه نظیر "قیچی کابل بر" نیز از متهمان کشف شد.

سرهنگ افضلی تصریح کرد: متهمان که سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضائی بودند، پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی های فنی و پلیسی به ۵۰ مورد سرقت از کابل های برق در سطح شهرهای بابلسر، بابل و بهشهر "اعتراف کردند.

سارقان حرفه‌ای سیم برق در بابلسر دستگیر شد

سرهنگ افضلی ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس، گفت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه افراد مشکوک حساس تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام تا اقدامات لازم از سوی ماموران انجام پذیرد.

بابلسر شهر ساحلی مازندران حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha