شناور حامل ۱۹ راس دام قاچاق در آب‌های میناب توقیف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده پایگاه دریابانی میناب از توقیف یک فروند قایق حامل ۱۹ راس دام قاچاق در آب‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه مرزبانی هرمزگان، سرهنگ فرهاد شاهسونی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب حین گشت زنی و کنترل مرزهای آبی یک فروند قایق حامل احشام قاچاق را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: مرزبانان بلافاصله شناور را تعقیب و با تنگ کردن عرصه بر قاچاقچیان و سرنشینان قایق را به ناچار توقف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی میناب، در پایان با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی در این عملیات، گفت: در بازرسی از شناور توقیفی ۱۹ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند به ارزش ۷۶۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه

فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه گفت: مرزبانان پایگاه دریابیی و عوامل انتظامی شهرستان موفق به شناسایی و کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان شدند.

سرهنگ حمید حاتمی با اعلام این خبر افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه و عوامل انتظامی شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در سطح حوزه، از جاسازی و دپوی مقادیری کالای قاچاق مطلع شدند.

وی بیان کرد: مرزبانان سریع برای بررسی بیشتر به محل اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند محل اختفای تعداد ۲۲۴ عدد ماهی تابه و قابلمه بخارپز را شناسایی و کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستورکار اطلاعاتی این پایگاه ادامه دارد، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را هفت میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف محموله سیگار قاچاق در آب‌های بندرعباس

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس از کشف ۱۵۰هزار نخ سیگار قاچاق در مرزهای دریایی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رستم بیرانوند در تشریح جزییات این خبر افزود: مرزبانان این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروند قایق حامل سیگار قاچاق قصد تخلیه محموله خود را در حوزه استحفاظی دارد، سریع برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان حین گشت زنی در منطقه شناور قاچاقچیان را در حال تخلیه سیگارهای قاچاق مشاهده کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس، با بیان اینکه خدمه شناور با مشاهده مرزبانان با کمک شناورهای تندرو از محل متواری شدند، اذعان کرد: در بررسی دقیق از شناور ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار اطلاعاتی است، ارزش کالای دخانی کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha