۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85333809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ طرح زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یزد آماده‌سازی شد

یزد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با بیان اینکه ۹ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان آماده بهره برداری است گفت: برای ایجاد این طرح های عمرانی یکهزار و ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این شرکت "مسلم فلاح زاده" با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های لازم برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان افزود: عملیات های عمرانی تقریبا در همه شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال انجام است و طبق برنامه و زمانبندی مشخص طرح های عمرانی آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: این طرح های عمرانی در شهرکهای صنعتی صدوق، یزد ۲ (فولاد) یزدمهر، میبد ۲ و ناحیه صنعتی زارچ اجرا شده است که شامل بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع آب، بیش از ۵۵ کیلومتر شبکه برق روشنایی معابر و بیش از ۲۲ کیلومتر آسفالت معابر است که می تواند زمینه استقرار واحدهای صنعتی مورد نیاز استان را فراهم کند.

وی گفت: با توجه به نیاز استان به زیرساخت های صنعتی برای جذب سرمایه گذار و استقرار صنایع مورد نیاز آن، شرکت شهرکهای صنعتی استان طبق برنامه طرح های عمرانی زیادی را در دست اقدام دارد که طبق برنامه و زمانبندی مشخص طرح های عمرانی آماده بهره برداری خواهند شد.

حدود ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۶ هزار و ۷۴۴ هکتار در استان یزد وجود دارد که افزون بر ۳۰ هزار نفر در این شهرک‌ها و نواحی اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha