امام جمعه کرمان: «ره‌نامه» برای اندیشمندان در نسل‌های مختلف کارکرد دارد

کرمان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» حاوی فرمایشات و اندیشه های رهبر معظم انقلاب خطاب به جامعه دانشگاهی گفت: این مجموعه کار بزرگی است که برای اندیشمندان، متخصصان و نسل های مختلف در تاریخ همیشه به یادگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه " در محل دانشگاه علوم پزشکی کرمان که همزمان با چند استان دیگر برگزار شد اظهارداشت: اندیشه های رهبر معظم انقلاب نه‌تنها برای کشور ما، بلکه برای تمام کسانی که در آینده در کشورهای اسلامی برای حکومت و حاکم شدن قوانین و مقررات اسلامی تلاش می کنند، به عنوان منبع همیشگی جایگاه خاص دارد.

وی تصریح کرد: این کار بزرگ که رونمایی شد حاصل اندیشه های شخصیت شماره یک انقلاب اسلامی و فرمایشات و آثار ایشان در حوزه های مختلف است که کارکردهای بسیار مهم دارد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: در ابتدای انقلاب برای نوشتن قوانین کشور منبعی جز آیات و روایات نداشتند، اما اینک در حوزه های مختلف اندیشه های بسیاری وجود دارد که این منابع ارزشمند برای هر مسلمان و آزادیخواه که بخواهد حرکتی را سردمداری و هدایت کند به این اندیشه های نیاز دارد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی پدیده تازه ای بود که در دنیا اتفاق افتاد، امام امام راحل گفتمانی راه انداختند که با این گفتمان، انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

حجت الاسلام علی عارفی افزود: آنچه از امام(ره) شنیدیم و دیدیم کم بوده و بعدا مشخص می شود؛ در مورد رهبر معظم انقلاب نیز نیز سخن زیادی نگفته ایم.

به گزارش ایرنا آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه " شامل چهل دفتر از مبانی، ارزش ها و اصول اسلام ناب محمدی(ص)، دیدگاه های اندیشمندانه و ژرف‌نگر رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha