۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85333979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ تن پسماند شبانه از سطح شهر سنندج جمع آوری می شود

سنندج- ایرنا- رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: بصورت میانگین شبانه بیش از ۴۰۰ تن پسماند از سطح شهر سنندج جمع‌آوری می‌شود و بر اساس یک برنامه‌ریزی جمع‌آوری مکانیزه این پسماند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، شکور صلواتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر استقرار سیستم توزین اتوماتیک خودروهای حمل زباله و استقرار راه بند، امکان واگذاری امورات پرس ضایعات خشک به بخش خصوصی از جمله امکانات ضروری در محل دفن پسماند سنندج است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین استقرار امکانات لازم برای امورات سگ‌های بلاصاحب در مرکز شماره ۲، امکان راه‌اندازی کارخانه بازیافت در محل دفن پسماند شهری، امکان راه‌اندازی سیستم "RFED" در محل برای کنترل پسماندهای ساختمانی و امکان راه‌اندازی کارخانه بازیافت ضایعات ساختمانی را از دیگر موارد ضروری در محل دفن پسماند اعلام کرد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج در ادامه به تامین انرژی برق محل دفن پسماند اشاره کرد و گفت: به منظور انجام فعالیت‌های ضروری در محل دفن پسماندهای شهری تامین انرژی برق ضروری بود که این مهم بعد از گذشت ۳۵ سال از زمان بهره‌برداری از لندفیل سنندج محقق شد.

وی اضافه کرد: در راستای خدمات عام‌المنفعه به شهروندان اجرای هرگونه برنامه مدیریت پسماند مستلزم وجود انرژی برق در محل است که با تلاش و پیگیری‌های این سازمان برق محل دفن پسماند تامین شد.

صلواتی ادامه داد: در راستای برقرسانی به محل دفن پسماند سنندج ۵۵۰ متر طول حفاری در عمق یک متر وعرض ۵۰ سانتیمتر در اراضی پائین دست محل دفن تا نزدیکترین پست ترانس برق در شهرک صنعتی چنو انجام شده است.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های این سازمان هم گریزی زد و گفت: تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی پرسنل، ثبت ورود و خروج پرسنل، تامین سیستم روشنایی در محل و محوطه، استفاده از سیستم اتوماسیون اداری در محل، پایش تصویری آنلاین، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب برنامه‌های در دست اقدام این سازمان در محل دفن پسماند سنندج است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha