معاون استاندار خراسان‌شمالی: رسانه‌ها اهمیت مشارکت حداکثری را تبیین کنند

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: رسانه‌ها باید اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات را با زبانی گویا و اقناع کننده برای مردم تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی سالجاری است که رسانه ها می توانند با توجه به جایگاه کلیدی خود زمینه های مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

وی افزود: حضور حداکثری در این رویداد سیاسی اقتدار نظام اسلامی را افزایش می دهد و تمامی توطئه های دشمن را خنثی خواهد کرد.

ناهیدی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال آن است که پشتوانه مردمی نظام اسلامی را کمرنگ جلوه دهد اما مردم ولایتمدار همواره در حماسه های سیاسی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به سیاه نمایی های دشمن علیه اقدامات دولت، گفت: رسانه ها نقشی موثر در هدایت افکار عمومی دارند بنابراین باید مردم را از دسیسه های دشمنان آگاه کنند.

معاون استاندار خراسان‌شمالی: رسانه‌ها اهمیت مشارکت حداکثری را تبیین کنند

پیش بینی ۹۲۶ شعبه اخذ رای

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: تاکنون ۹۲۶ شعب اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۶۲۷ شعبه ثابت و ۲۹۹ شعبه سیار هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از این تعداد ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۴ شعبه اخذ رای نیز روستایی است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha