شهرداری های خراسان‌شمالی در تامین زیرساخت های انتخابات همکاری کنند

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: شهرداری های استان باید در تامین زیرساخت ها و امکانات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی روز چهارشنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات مهمترین رویداد سالجاری است که باید همه دستگاه ها برای برگزاری هر چه بهتر آن و مشارکت حداکثری مردم پای کار باشند.

وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو باید مشارکت های سیاسی دوره های گذشته آسیب شناسی شود تا مشکلات این حوزه به کمترین حد ممکن برسد.

ناهیدی با اشاره به اتصال شعب اخذ رای به فیبر نوری، گفت: کمبود های شهرستان های تازه تاسیس استان نیز در حوزه فناوری اطلاعات بررسی و شهرداری ها برای رفع این مشکلات همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: موضوع برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیک در سال های اخیر مطرح شده است بنابراین باید سعی کنیم با همکاری شرکت مخابرات و دیگر دستگاه های متولی اتصال شعب اخذ رای به فیبر نوری با جدیت دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: با اتصال شعب اخذ رای به فیبرنوری بستر اتصال پایدار برای انجام سایر امور این مراکز در طول سال نیز فراهم می شود.

ناهیدی با تاکید بر آموزش فرایند برگزاری انتخابات برای مجریان، گفت: عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات استان مانند فرماندارها، بخشداران و سایر عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای باید آموزش های لازم مربوط به انتخابات به صورت دقیق فرا بگیرند.

وی افزود: گرچه ممکن است برخی همکاران تجربه برگزاری انتخابات گذشته را داشته باشند اما با توجه به تغییرات ایجاد شده در آیین نامه ها، آموزش عوامل اجرایی شعب اخذ رای باید با جدیت دنبال شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha