دانشجویان اردبیلی هفت رتبه از جشنواره بین‌المللی حرکت گرفتند

اردبیل - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از کسب هفت مقام برگزیده و شایسته تقدیر به همراه انتخاب دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه برگزیده کشوری در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت خبر داد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه محقق اردبیلی ، دکتر عباس فنی‌اصل روز چهارشنبه اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی با هدف ایجاد هم‌افزایی و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویان سراسر کشور در بخش‌های رقابتی، نمایشگاهی و بین‌الملل طی سه روز برگزار شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی نیز طی ۲ روز برپا شد و بر این اساس دانشگاه شهید بهشتی میزبان بیش از ۳۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه از سراسر کشور بود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره برگزیدگان از بین محورهای انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، کتاب، اختراع، کارآفرینی، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، بخش ویژه، انجمن آموزش‌محور، انجمن‌های بین رشته‌ای ، انجمن پویا و سفیر حرکت با طی مراحل داوری معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تعداد آثار ارسال شده از طرف دانشگاه‌ها به دبیرخانه جشنواره بیش از یک هزار و ۲۰۰ اثر بود ، خاطر نشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با ۶۰ اثر ارسالی و ۶۷ انجمن علمی با کسب مقام دانشگاه برتر در بین دانشگاه‌های شرکت‌کننده و هفت مقام برگزیده و شایسته تقدیر برگی دیگر از افتخارات انجمن‌های علمی را ورق زد.

وی کسب مقام برگزیده در بخش اختراع توسط انجمن علمی دانشجویی مدیریت و بیومکانیک ورزشی برای طراحی کفش میخی، کسب مقام برگزیده در بخش نشریه توسط انجمن علمی دانشجویی نجوم نشریه گروه علوم پایه افلاک، کسب مقام شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر گروه علوم انسانی توسط انجمن علمی علوم تربیتی، کسب مقام شایسته تقدیر در بخش انجمن آموزش محور گروه علوم انسانی توسط انجمن علمی دانشجویی جغرافیا، کسب مقام شایسته تقدیر در بخش نشریه گروه علوم انسانی توسط انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی برای نشریه بازتاب مدیریت کمیک خطی نو(مدیریت ویژه)، کسب مقام شایسته تقدیر در بخش نشریه گروه کشاورزی توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی کاغذ سبز و کسب مقام شایسته تقدیر در بخش کلیپ پویش سفیر حرکت توسط انجمن علمی علوم تربیتی را از رتبه های کسب شده این دانشگاه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در سال گذشته نیز با هفت مقام برگزیده و شایسته تقدیر و یک مقام کارشناس برگزیده کشوری در مجموع هشت مقام کسب کرد.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام دانشکده کشاورزی تاسیس شده است و اکنون تعداد رشته‌های مصوب این دانشگاه ۲۸۱ رشته شامل ۶۲ رشته در مقطع دکتری، ۱۳۳ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۷۹ رشته مقطع کارشناسی و هفت رشته مقطع کاردانی است.

این دانشگاه دارای ۹ دانشکده، سه مرکز تحقیقات، سه پژوهشکده، ۱۹ هسته پژوهشی و یک مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور است و همایش‌های علمی و آموزشی متنوعی در آن با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha