برنامه زنده رادیو مقاومت برای «سردار سلیمانی» از کرمان

تهران- ایرنا- رادیو مقاومت از هفته آینده  از ۱۰ تا ۱۴ دی ساعت ۱۴:۰۰ الی  ۱۷:۰۰  در برنامه «عصر مقاومت» به تهیه کنندگی حسین روزبهانی هفت روز به طور زنده از از استان کرمان به رخدادها مسائل مرتبط با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور کارشناسان، همرزمان، دوستان و خانواده این شهید می‌پردازد.

سید وحید موسوی، مدیر گروه سیاسی–اجتماعی رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و اینکه در چهارمین سالگرد ایشان «شعار شهیدالقدس» به عنوان شعار محوری در نظر گرفته شده به طور ویژه به این شعار می پردازیم. همچنین در عصر مقاومت به تحولات ۹ دی «روز بصیرت» نگاهی داریم به اینکه چطور بصیرت در میان امت اسلامی و جبهه مقاومت به عنوان یک اصل نهادینه شده است و حاج قاسم سلیمانی به این مسائل چطور نگاه می کردند؟


وی اظهار داشت: این برنامه با تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده با اجرای فاطمه نیرومند و احمدرضا صدر به صورت زنده و تصویری از استودیو شماره ۱۷ساختمان شهدای رادیو پخش
می شود. در آستانه «روز جهانی مقاومت» در ادامه برنامه «عصر مقاومت» به ابعاد مختلف روز جهانی مقاومت می پردازیم و با توجه به اینکه در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد ترور سردار سیدرضی موسوی از فرماندهان ومستشاران ایران در سوریه بودیم ابعاد و زوایای این موضوع را هم مورد بررسی قرار می دهیم.

نقش جوانان در حوزه مقاومت

موسوی با اشاره به اینکه امسال با توجه به عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و تشدید روحیه مقاومت در غزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی رادیو مقاومت قدم های خود را سریعتر برداشت افزود: رادیو مقاومت در گام نخست به تحولات در غزه و آنچه که در غزه در حال شکل گیری است پرداخت. در گام نخست در برنامه «عصرقاومت» با توجه به روحیه ای که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این جبهه ایجاد کردند به نقش جوانان در حوزه مقاومت پرداختیم.


سردبیر برنامه «عصر مقاومت» رادیو مقاومت ادامه داد: نسل جدیدی که در جبهه مقاومت فعال هستند و اکنون در غزه مقاومت را به صورت عینی و عملی اجرایی کردند سرفصل اولی بود که به آن پرداختیم . کلید واژه هایی مانند «مهندسین جبهه مقاومت»، عملیات طوفان الاقصی به تعبیر رهبر انقلاب «یک شکست ترمیم ناپذیر برای رژیم صهیونیستی بود» و در این برنامه مورد توجه قرار گرفت.

برنامه زنده رادیو مقاومت برای «سردار سلیمانی» از کرمان


وی تأکید کرد : اینکه چرا این عملیات برای رژیم صهیونیستی گران تمام شد و چرا برای سرپوش گذاشتن بر شکست های خودش بر نسل کشی و حمله به بیمارستان ها در غزه روی آورد و در طی این عملیات شمار زیادی از کودکان و زنان و خبرنگاران به شهادت رسیدند مسائلی بود که مورد توجه قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه چند سرفصل در برنامه «عصر مقاومت» مورد توجه بود افزود: سرفصل کلی درباره جبهه مقاومت و نقش سردار سلیمانی و اساساً روحیه مقاومت در امت های اسلامی و جبهه مقاومت و روزشمار عملیات طوفان الاقصی بود.


موسوی ادامه داد : به مباحث حقوقی - قضایی درباره جنایات علیه جبهه مقاومت و به ویژه در غزه از جمله نسل کشی ، پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی و سرداران مقاومت ، جنایت هایی که گروهک تروریستی منافقین در قبال جبهه مقاومت و سران اسلامی داشتند در بخش روایت روز پرداخته شد.

به گزارش ایرنا، برنامه «عصر مقاومت» به طور زنده از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ از رادیو مقاومت روی موج اف. ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز پخش می شود. «عصر مقاومت» در آستانه «روز جهانی مقاومت» ترور سردار سیدرضی موسوی از فرماندهان ومستشاران ایران در سوریه را مورد بررسی قرار می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha