سند تحول بسیج بر مبنای حضور فعالانه بسیجیان در عرصه های مختلف تدوین شده است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سند تحول بسیج بر مبنای حضور فعالانه بسیجیان در عرصه های مختلف تدوین شده است و همه بسیجیان وظیفه دارند بر اساس سند تحول در تمامی ماموریتهای محوله فعالانه حاضر باشند. ️

به گزارش ایرنا، سردار محمد حسین رجبی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه شهدای آذربایجان غربی، افزود: باید بسیجیان با روحیه انقلابی در کوتاه ترین زمان و با بضاعت کم در جامعه امروزی نقش خود را ایفا کنند. ️

وی اظهار کرد: ️هیچ کشوری نباید تاریخ خود را فراموش کند و بسیجیان در این زمینه و در انتقال فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: همه بسیجیان باید روایتگر تاریخ ایستادگی و مقاومت این مرز و بوم و ملت باشند چرا که دشمن می‌خواهد تاریخ را تحریف کرده و جای حق و باطل را عوض کند و لازم است در مقابل این هدف دشمنان، قیام کرد و مانع از تحریف تاریخ شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس یک تاریخ باعظمت، ماندگار، ریشه دار و اثرگذار بر اساس ارزش های دینی است و باید یک کار فاخر فرهنگی و پایدار در راستای تبیین رشادت های رزمندگان اسلام در منطقه شمالغرب انجام شود.

حجت الاسلام علی فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: جشنواره مالک اشتر یک جشنواره عظیم در رده های سپاه است که هرسال برای تقدیر از زحمات بسیجیان برگزار می شود.

برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی ️در ادامه این آیین در راستای تبیین رشادتهای بسیجیان اجرا شد و در پایان از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح تجلیل شد.

آذربایجان غربی در شمالغرب کشور واقع شده و دارای هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه است.

ادامه دفاع مقدس در مرزهای این منطقه همچنان وجود دارد و وجود ۱۲ هزار شهید در این استان سند افتخاری برای رشادتهای مردمان این منطقه در حفاظت از انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha