۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 85336281
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

برق برخی از مناطق آستارا بدلیل تعمیرات قطع می شود

آستارا - ایرنا - مدیر امور توزیع برق شهرستان آستارا گفت: برق منطقه شهرک عباس آباد، روستای عباس آباد، کمربندی و دانشگاه این شهرستان بدلیل تعمیرات از ظهر امروز قطع می‌شود.

بهزاد محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطعی برق یادشده به مدت سه ساعت و برای تعویض تعدادی پایه شکسته شده ناشی از وزش باد شدید در چند روز اخیر، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: همچنین بدلیل تعمیرات یاد شده برق روستای "خانه‌های آسیاب " نیز دو یا سه ساعت قطع خواهد بود.

مدیر امور توزیع برق شهرستان آستارا ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد، طبق ساعات برنامه‌ریزی شده برق وصل شود تا مشکلی برای مردم و کسبه به وجود نیاید؛ همه اکیپ های خدمات رسان برق شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل آن را مرتفع نمایند.

شایان ذکر است، باد شدیدی که در چند روز اخیر شهرستان آستارا را در نوردید به تعداد زیادی از درختان آسیب جدی زد؛ همچنین تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی آسیب دید و باعث شکسته شدن تیرهای برق و پایه های انتقال نیرو شده است که شهرداری و اداره توزیع برق در صدد رفع این موانع هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی است که فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha