برد نفس‌گیر نایب قهرمان جهان در وزن المپیکی؛ اعتراض، فحاشی و پرتاب دوباره بطری

قم- ایرنا- فینال وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور با برتری علیرضا مهمدی به پایان رسید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در جریان دیدار حساس فینال وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۳ مقابل ناصر علیزاده دارنده مدال طلای آسیا به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.

برد نفس‌گیر نایب قهرمان جهان در وزن المپیکی؛ اعتراض، فحاشی و پرتاب دوباره بطری

علیزاده تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود با نتیجه ۴ بر ۳ پیش بود که داوران یک اخطار به علیزاده و یک امتیاز به مهمدی دادند تا با حساب ۴ بر ۴ مهمدی پیروز مبارزه باشد. این موضوع با اعتراض عادل بالی‌تبار مربی ناصر علیزاده مواجه شد، اما پس از بازبینی، اعتراض او رد شد تا یک امتیاز دیگر به مهمدی داده شود و در نهایت این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری به نفع مهمدی به پایان برسد.

بالی‌تبار مربی علیزاده که از این شکست بسیار عصابی بود با رفتن بر روی تشک شدیدا به عملکرد داوران اعتراض کرد و تماشاگران طرفدار علیزاده نیز با پرتاب بطری به روی تشک به داوری انتقاد کردند و در این میان جو سالن به شدت متشنج شد. همچنین تعدادی اندکی از تماشاگران با ترک جایگاه، خود را به محوطه تشک کشتی رساندند و شروع به فحاشی کردند. عادل بالی‌تبار با اعلام سخنگوی سالن حق مربیگری در ادامه این مسابقات را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha