بانوان خراسان‌ جنوبی در رویداد ملی اقتصاد مقاومتی حائز رتبه برتر شدند

بیرجند - ایرنا -مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: سه نفر از بانوان این استان در رویداد ملی اقتصاد مقاومتی در زمینه راهبری، تسهیلگری و سرخوشه اقتصاد مقاومتی رتبه برتر را کسب کردند و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان جنوبی مهدی هنری روز پنجشنبه دراین باره با اشاره به برگزاری اولین رویداد ملی اقتصاد مقاومتی و فعالیت قرارگاه اقتصاد مقاومتی افزود:کل رده‌های بسیج برای فعالیت در حوزه اشغال، ذیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند و کار قرارگاهی، خروجی کار و مدل اقدامش مشخص است که این نمایشگاه و رویداد، خروجی الگوهای موفق بسیج است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه زحمت اصلی اجرای ماموریت‌ها در کف میدان، روستاها و مناطق مختلف را فعالان اقتصاد مقاومتی متحمل می‌شوند و همچنین هماهنگی اجرای ماموریت‌های بسیج سازندگی در حوزه اشتغال با محوریت تسهیلگری در نقاط مختلف توسط این افراد انجام می‌گیرد که رویداد ملی اقتصاد مقاومتی نیز با مشارکت و حضور راهبران، تسهیلگران و سرخوشه های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

هنری به اهمیت کار تسهیلگران و راهبران اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در بسیج سازندگی وظیفه تسهیل‌گری بین نهادها و مردم را داریم تا اگر بانکی تسهیلات نمی‌دهد، دستگاه اجرایی یا نهادی مجوز نمی‌دهد ما طرف مردم هستیم و مساله آنان را به عنوان خادم مردم پیگیری و حل می‌کنیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حاشیه این رویداد، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا شد و از خراسان جنوبی نیز تولید کنندگان فعال در زمینه زنجیره ارزش پارچه بافی و مله بافی، صنایع تبدیلی زرشک، طرح‌های دانش بنیان، کوله پشتی همراه تجهیزات پزشکی و دستگاه ارتقا یافته پارچه بافی حضور داشتند که دستاوردها ی آنها به نمایش گذاشته شد که سه نفر برتر شدند.

هنری بیان کرد: در این رویداد که با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه، سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور برگزار شد از "فریبا ابراهیمی" راهبر برتر کشوری ، " الهه خدابخشی" تسهیلگر برتر و "سیده مریم خراشادی" سرخوشه برتر از در زمینه حوله‌بافی از استان خراسان جنوبی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha