۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 85336479
T T
۲۳ نفر

برچسب‌ها

گام نخست بوستان جنگلی ساری در آستانه افتتاح است

ساری - ایرنا - فرماندار مرکز مازندران گفت: با همت شهرداری و اعضای شورای اسلامی ساری، گام نخست بوستان جنگلی شهید نوبخت این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

محمدعلی نوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از روند عملیاتی و اجرایی این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بوستان جنگلی شهید نوبخت "سکوتپه" این شهرستان با یکهزار و ۲۶۰ هکتار وسعت یکی از بزرگترین بوستان های جنگلی حاشیه شهری کشور محسوب می شود، افزود: گام نخست این طرح در جشن سالگرد پیروزی اتقلاب اسلامی افتتاح و برای استفاده عمومی در اختیار مردم قرار، خواهد گرفت.

وی توسعه فضای سبز و بوستان های پارکهای شهری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، آرامش، گذران اوقات فراغت و تامین سلامت و تندرستی مردم در فضایی امن را از رویکردهای اصلی عنوان کرد و اظهار داشت: بی شک برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

وی، حفاظت از جنگل های منطقه، توسعه و رونق اقتصادی از طریق بهره برداری جذب گردشگر و ایجاد اشتغال را از دیگر اهداف اصلی اجرای این طرح در مرکز مازندران ذکرکرد.

وی جاده سلامت، پیست دوچرخه سواری، کلبه اقامتی، زمین بازی کودکان، سکوی پرنده نگری، رستوران، برج دیدبانی و زمین های ورزشی را از دیگر امکانات رفاهی این بوستان جنگلی عنوان کرد که در آینده نزدیک نسبت به احداث آنها اقدام خواهد شد.

گام نخست بوستان جنگلی ساری در آستانه افتتاح است

فرماندار ساری خاطر نشان کرد: عملیات بازگشایی مسیر ورودی این بوستان جنگلی نیز طبق تفاهم نامه با بسیج سازندگی در حال انجام است.

نوبخت اظهار کرد: همچنین عملیات راهسازی و بهسازی مسیرهای داخل بوستان و جانمایی محل استقرار کانکس های نگهبانی برای اجرای عملیات فوندانسیون نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی متولی باید با همپوشانی، همراهی، همدلی و تعامل سازنده در جهت آماده سازی این فضای سبز و بوستان شهری در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، افزایش سلامت جسمی و روانی عمومی شهروندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha