سرمربی سپاهان: اینجا کسی از فوتبال خوشحال نیست

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه ما فوتبال را برای این به پیش می‌بریم که همه خوشحال باشند، گفت: اینجا کسی در فوتبال خوشحال نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حوزه مورایس عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از شکست مقابل گل‌گهر سیرجان با اشاره به محروم شدن ۶ بازیکن این تیم در بازی امروز افزود: این تصمیمات برای چیست؟ تصمیماتی که هیچ کس از آن خوشحال نیست.

وی با بیان اینکه واضح است که اگر بخواهیم یک لیگ زیبا داشته باشیم لیگی خواهد بود که همه شانس مساوی داشته باشند اظهار کرد: نمی‌توانم بفهمم! یک روز پیش از بازی یک تیم که باید به شهری دیگر سفر کند، یک رای صادر می‌کنند که دست و پای آن تیم را برای انجام هر کاری بسته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: چند ساعت مانده به بازی متوجه می‌شویم که چند بازیکن خود را در اختیار نداریم و باید جای آنان را عوض کنیم، اتفاقات زیاد این چنینی در حال افتادن است، چرا این اتفاقات در زمان خود نمی‌افتد که تیم‌ها حداقل زمانی برای اصلاحات و آمادگی داشته باشند.

وی تاکید کرد: من مربی فوتبال هستم و می‌خواهم برد و باخت درون زمین تعیین شود اما مشکلات زیادی ایجاد می‌کنند، یکسری مشکلات برای ما قابل فهم نیست به عنوان مثال پنج یا ۶ کارت زرد و سه کارت قرمز در یک بازی دادند، نمی‌دانم شاید آنها هم تقصیر من است.

مورایس گفت: چهار امتیاز تیم سپاهان برگشت زیرا دلیلی برای کم شدن این امتیازات وجود نداشت اما سپس اعلام کردند که ۶ بازیکن ما تا زمان تعویض قراردادها نمی‌توانند بازی کنند! پس چرا یک شبه تصمیمات عوض می‌شود.

وی افزود: اگر باشگاه گناهکار است چرا یک شبه تصمیم می‌گیرید، درست زمانی بازیکنان که در سیرجان هستند و دسترسی به چیزی نداریم!؟ ما فقط ۱۰ تا ۱۲ ساعت فرصت داشتیم که قرارداد بازیکنان را عوض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید کرد: رییس فدراسیون فوتبال کشور انسان باهوشی است و من با ایشان دیدار داشتم و باور ندارم که این اتفاقات فقط برای سپاهان باشد.

نمی‌توانم روی سلامت بازیکنان خطر کنم

وی در خصوص امید نورافکن نیز گفت: همه آگاهی کامل نسبت به شرایط بازیکن ندارند و این بازیکن تازه از مصدومیت برگشته و نمی‌خواستیم روی او ریسک کنیم.

مورایس افزود: نورافکن از جراحی برگشته و پنج ماه بازی نکرده بود اما امروز هم بخاطر اینکه بازیکن دیگری نداشتیم، کمی بازی کرد اما من نمی‌توانم روی سلامت بازیکن خود خطر کنم.

وی اضافه کرد: همچنان شرایط بازی نورافکن مهیا نیست و این بازیکن عادت به بازی ندارد و باید این فرایند را آرام آرام طی کند.

سرمربی سپاهان ادام داد: امروز شرایط برای استفاده از بازیکنان جوان متفاوت تر بود اما این بازیکنان برای ما مهم هستند و با ما تمرین می‌کنند شاید الان کمتر بازی کنند اما در آینده به آنان بازی خواهیم داد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در یک بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر کشور با نتیجه سه بر یک موفق شد که سپاهان اصفهان صدرنشین را شکست دهد و به رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha