فیلم| سرمربی گل‌گهر سیرجان: تیم ما مستحق نتایج ضعیف نیست

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نتایج حاصل شده تا اینجای کار، شایسته تیم ما نبوده اما نمایش، تفکرات و نگرش بازیکنان ما در بازی های گذشته خوب بوده است.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان افزود: امیدوارم فردا به خوبی بازی کنیم و برنده این بازی باشیم.

وی با بیان اینکه این بازی، دومین مسابقه سخت ما در مدت زمان کوتاهی است اظهار داشت: احترام زیادی برای تیم سپاهان قائل هستیم زیرا آنان بازیکنان و تیم خوبی در اختیار دارند، ضمن آنکه تیم گل‌گهر سیرجان هم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به محرومان تیم سپاهان اصفهان نیز گفت: این قضیه مربوط به تیم سپاهان است و تمرکز من روی تیم خودمان است و اینکه چگونه بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم.

تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه در یک بازی عقب افتاده از لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر سیرجان به مصاف یکدیگر می روند.

امتیازات کسر شده تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران با تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال به آنها بازگشت داده شد و اکنون سپاهان اصفهان با ۳۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی و گل‌گهر سیرجان با ۱۹ امتیاز در رتبه هشتم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته اند.

این در حالیست که ۶ بازیکن تیم سپاهان اصفهان به علت موضوع اصلاح قراردادها فردا در بازی مقابل گل گهر سیرجان نمی توانند به میدان بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha