راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در ایوان نیازمند تامین ساختمان اداری است

ایلام - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: نظارت و رسیدگی بر تخلفات واحدهای صنفی در ایوان نیازمند راه اندازی یک ساختمان اداری جهت استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، "سید مهدی محمدی" روز جمعه در دیدار با فرماندار ایوان خواستار همکاری استانداری برای تامین یک ساختمان اداری جهت راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان ایوان شد.

وی افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی استان، برای رسیدگی پرونده های تخلفات صنفی ایوان، بدلیل نبود ساختمان اداری تعزیرات حکومتی در ایوان از قاضی های سیار استفاده می کند.

محمدی تاکید کرد: رفع این مشکل نیازمند همکاری استانداری و فرمانداری ایوان در تامین مکان اداری برای استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان ایوان است.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت در بازار همت جمعی، تعامل و هم افزایی همه ارکان دولتی، قضایی و انتظامی را می طلبد و فرمانداری ها در این هماهنگی، نقش محوری بر عهده دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام یادآور شد: تعزیرات حکومتی، همزمان با انجام وظیفه ذاتی در رسیدگی به تخلفات صنفی، برای صیانت از حقوق مردم و برخورد سریع و قاطع با متخلفان، با حضور میدانی روسای شعب و ادارات به واحدهای بزرگ تولیدی و خدماتی نظارت و سرکشی می کند.

در این دیدار اکبری فرماندار شهرستان ایوان از پیشنهادهای ارائه شده از اقدامات و پیگیری های فرمانداری در خصوص تامین ساختمان اداری برای استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان ایوان با مدیرکل تعزیرات حکومتی گفتگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha