ضد انقلاب به دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است

کیش- ایرنا – امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب اسلامی نباید تحریف شود، گفت: ضد انقلاب به دنبال تحریف و بازنویسی جعلی تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» تاریخ را هویت ملت دانست و افزود: اگر تاریخ تحریف شود مردم نسبت به اصول و آرمان‌های خودشان کم اهمیت می‌شوند و در این راستا دشمن به دنبال جعل تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو و مسوولان دوران اوایل انقلاب به عنوان الگویی موفق در خدمتگذاری به مردم معرفی شوند.

اما جمعه کیش با بیان اینکه وظیفه اصلی مسوولان خدمت به مردم است، اظهار کرد: ادعای انقلاب گری و ولایت مداری با خدمت به مردم معنا پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: مردم همواره ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی مجلس با حضور پر شور خود برگ زرین دیگری برجای خواهند گذاشت.

ضد انقلاب به دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» با بیان اینکه باید از سرنوشت طاغوت و کشورهای حامی امریکا در منطقه عبرت گرفت، گفت: تمامی کشورهایی که سرنوشت خود را به دستان امریکایی‌ها سپردند، سرنوشتی جز نابودی نداشتند.

وی در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به غزه نیز اظهار کرد: امروز اعلام کردند که بیش از 9 هزار سرباز اسرائیلی مشکلات روانی پیدا کردند و بستری هستند؛ آنان نه تنها به اهداف خود در نابودی حماس نرسیدند بلکه کاملا شکست خورده هستند.

امام جمعه کیش ادامه داد: امریکا برای جلوگیری از شکست اسرائیل در غزه به دنبال انحراف افکار عمومی با اقدامات تروریستی و درگیری جنگ در مناطق دیگر است؛ اما آنان می‌دانند که در غزه شکست خوردند و بهتر است هرچه سریعتر سرزمین مسلمانان را ترک کنند.

وی همچنین در ادامه با قدردانی از سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری مراسم مختص شهدا در این جزیره بیان کرد: از رسانه‌ها بابت پوشش مناسب این رویدادها و بخش خصوصی نیز بابت پشتیبانی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی قدردانی می‌کنیم؛ مردم نیز در این برنامه‌ها سنگ تمام گذاشتند و کیش را به عنوان الگو در عرصه فرهنگی معرفی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha