۸ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵
کد خبر: 85337175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش " دختران حاج قاسم " در استان یزد برگزار شد+فیلم

یزد- ایرنا- به مناسبت هفته مقاومت و در آستانه سالگرد شهادت سلیمانی روز جمعه همایش دختران حاج قاسم در ۱۲ شهرستان استان یزد برگزار شد .

به گزارش ایرنا، در این همایش‌ها که جمعی از دختران دهه دهشتادی‌ و دهه نودی‌ مناطق مختلف استان حضور داشتند با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای جبهه مقاومت، شهدای غزه و شهید حاج قاسم و شهید سید رضی موسوی گرامی داشته شد.

دختران شرکت کننده در این همایش‌ها در حالی که پرچم‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند با همخوانی سرودهای حماسی و انقلابی بار دیگر با شهدای جبهه مقاومت و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

همچنین در این همایش‌های معنوی تعدادی از دانش آموزان با قرائت اشعار و مطالب فرهنگی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته بر تداوم مقاومت مردم غزه مقابل دشمنان به خصوص غاصبان صهیونیستی تاکید کردند.

تجلیل از مادران شهدا، برپایی موکب‌های فرهنگی هنری توسط دانش آموزان، روایتگری در خصوص مقاومت مردم غزه و ایستادگی مقابل دشمنان و امضای عهدنامه در تداوم راه شهید سلیمانی جزو برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار "شهید القدس" برگزار می‌شود و ۱۰ تا ۱۷ دی‌ماه جاری به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده است .

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش آموز و یک هزار و ۸۰۰ مدرسه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha