سکوت در قبال کشتار دانش آموزان غزه نشان از تبعیض مدعیان حقوق بشر است

دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به کشتار بیش از ۱۰ هزار نفر زن و کودک بیگناه در غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: سکوت در قبال کشتار دانش آموزان غزه نشان از تبعیض مدعیان حقوق بشر است.

به گزارش ایرنا امیر ظاهر طحان روز چهارشنبه در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان دزفول در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهرستان افزود: ۱۱۴ دانش آموز دختر از شهرستان دزفول در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که حق حیات داشتند ولی دشمن این حق را از آنها گرفت.

وی افزود: درگذشت یک نفر در سال گذشته باعث واکنش مدعیان حقوق بشر شد حال آنکه در قبال کشتار این تعداد دختر در دوران دفاع مقدس و همچنین به خاک و خون کشیدن کودکان در غزه سکوت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزارو ۶۰۰ شهید دوران دفاع مقدس این شهرستان شامل ۷۶۰ شهید دانش آموز و ۷۲ شهید فرهنگی در دوران دفاع مقدس گفت: هرچه قدرت و عزت داریم از شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن هرگز به فکر ما نبوده و نخواهد بود، افزود: درس خواندن دانش آموزان رضایت شهدا را در پی خواهد داشت و مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسراییل است.

تداوم راه شهدا چشم طمع دشمنان را از وطن دور می‌کند

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تداوم راه شهدا چشم طمع دشمنان را از وطن دور می‌کند.

حجت الاسلام احسان خاکی با تاکید بر لزوم جمع بودن حواس دانش آموزان برای شناخت راه درست از نادرست افزود: نوجوانان امروز باید در مسیر شهدا ثابت قدم بمانند و شهدای آینده را بسازند تا دشمن چشم به وطن ما نداشته باشد.

وی با بیان اینکه داعش وقتی آمد به هیچ کس رحم نکرد و کودکان را سر برید، ادامه داد: داعشی‌ها دختران ایزدی را با یک دلار به فروش می‌رساندند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با بیان اینکه با ورود حاج قاسم سلیمانی آرامش برقرار شد، اظهارکرد: دشمنان، شهید حاج قاسم سلیمانی را مانعی بر سر راه خود می‌دیدند چراکه هر جا می‌خواستند ظلمی کنند نام حاج قاسم مطرح بود.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم سر دادند و اکنون به نیکی از آنها یاد می‌شود، افزود: افرادی چون حاج قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی کیلومترها آن طرف تر مقابل دشمن ایستادند و از ما دفاع کردند.

حجت الاسلام خاکی با اشاره به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: اگر اسراییل پایش به سرزمین ایران برسد میلیون‌ها نفر از صهیونیست‌ها کشته خواهند شد.

سردار نوایی از راویان دفاع مقدس نیز در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به روایتگری رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان و شهدا در این دوره پرداخت.

شهرستان دزفول در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرد. به پاس این پایداری در هفتمین سال جنگ تحمیلی، به پیشنهاد دولت وقت، دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت کشور معرفی و در چهارم خرداد ۱۳۶۶ لوح زرینی به مردم دزفول اعطا شد.همچنین چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha