مدیرکل ارشاد فارس: جشنواره منطقه‌ای بستری برای نشاط و امید در جامعه است

شیراز-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:بدون شک برگزاری جشنواره منطقه‌ای بستری برای نشاط، امید و انگیزه بیشتر در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا قانعی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای پارس اظهار کرد: برای برگزاری جشنواره منطقه‌ای در یک استان عوامل مختلفی از جمله مجموعه شهرداری، استانداری و سایر نهادهای فرهنگی برای فراهم کردن مقدمات این مراسم دست به دست می‌دهند.

دبیر جشنواره منطقه‌ای پارس ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا میزبان خوبی برای هنرمندان هست استان کشور در شهر شیراز باشیم و امیدواریم که توانسته باشیم به روشن شدن بیش از پیش چراغ تئاتر کمک کنیم و رضایت نسبی آنها را جلب کنیم.

قانعی اضافه کرد: شهر شیراز هم علاقمندان بسیاری در عرصه تئاتر دارد و تک تک سالن‌ها در این مدت مالامال از جمعیت بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: این اتفاق خوب نوید این را می‌دهد که شهر شیراز اهل فکر، تأمل و تعمق است‌.

وی با بیان اینکه هنرهای نمایشی نیز زمینه تفکر در جامعه را فراهم می‌کند، گفت: بدون شک برگزاری جشنواره منطقه‌ای بستری برای نشاط، امید و انگیزه بیشتر در جامعه است.

به گزارش ایرنا، بیست‌ و هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در چهار منطقه به میزبانی استان‌های فارس، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

گروه‌های نمایشی استان‌های هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، خوزستان، یزد، قم و کرمان با اجرای ۱۹ نمایش صحنه‌ای و ۱۴ نمایش خیابانی از پنجم تا هشتم دی در جشنواره منطقه‌ای پارس که به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار می‌شود به رقابت می‌پردازند.

منتخبان این رویداد هنری‌ به چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha