رییس ستاد انتخابات: اطلس جدید انتخابات تهران طراحی شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران از طراحی اطلس انتخابات خبر داد و گفت: در این طرح ۲۰ تا ۳۰ درصد شعب در شهر تهران جابجا و پویاتر شده و می‌توان در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم نیز از اطلس استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گردهمایی عوامل اجرایی انتخاب حوزه انتخابیه تهران با عنوان «همه با هم برای وطن» روز شنبه با حضور عوامل اجرایی انتخابات در این حوزه در برج میلاد در حال برگزاری است و علیرضا فخاری استاندار، علیرضا زاکانی شهردار، احمد قیومی فرماندار تهران، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس پایتخت و دیگر مدیران اجرایی در این گردهمایی سخنرانی می‌کنند.

طراحی اطلس انتخابات تهران

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در این گردهمایی گفت: یک سال و اندی است که کار انتخابات در تهران را آغاز کردیم و مبنای کار ما، تجربه و علم گرایی بود.

حامد شایان ادامه داد: برای نخستین بار ساختار جدیدی برای انتخابات نوشته شده و در ستاد انتخابات کشور به ثبت رسیده است.

به گفته وی، برای نخستین بار ۶ ماه قبل از انتخابات ساختار تشکیل و مسوولان انتخابات مشخص شده و احکام صادر شد و از هم اکنون آماده انجام وظیفه برگزاری انتخابات هستیم.

شایان افزود: اطلس انتخابات را طراحی کرده‌ایم که ۲۰ تا ۳۰ درصد شعب در شهر تهران جابجا و پویاتر شده و می‌توان در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم نیز از این مهم بهره برد.

وی افزود: پایداری سیستم انتخابات در شهر تهران از طریق فیبر نوری را با کمک مخابرات و شهرداری تهران انجام داده ایم.

شایان یادآور شد: صلاحیت پنج هزار و ۵۹۱ داوطلب در بازه کوتاه زمانی ۲ روزه مورد بررسی قرار گرفته است که به نظر می‌رسد تهران باید جداگانه و ویژه دیده شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه برابر با ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha