۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 864
کد خبر: 85337887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ دی معاهدات استکبار را در هم ریخت

اراک- ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حضور مردم در ۹ دی‌ماه خروش برابر سال‌ها فتنه افکنی استکبار در این کشور بود و باید توجه کنیم که استکبار جهانی از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت است.

به گزارش ایرنا،«محمد حسینی» روز شنبه در همایش ۹ دی‌ماه در مسجد الزهرا اراک بیان کرد: امروز با حضور دولت مردمی و ولایی در راس امور شاهد پیشرفت کشور و جبران خسارت‌های گذشته هستیم که این مورد قبول استکبار جهانی نیست و خواستار افول ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از کارخانه‌ها به دلیل تصمیم‌های نادرست گذشته دولت‌های قبل تعطیل یا راکد بودند، در بخش خصوصی‌سازی متاسفانه مدیریت به افراد وابسته به برخی مدیران وقت داده شده بود و حساب‌های مالی وضعیت مشخصی نداشتند که این موارد تنها بخشی از مشکلات دولت مردمی بود و امروز با تلاش شبانه‌روزی شاهد فعالیت همان صنایع و برگشتن آنها به عرصه تولید هستیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: در بخش مسکن نیاز باید صدها هزار مسکن ساخته می‌شد، اما با این بهانه که نیاز به پول نفت وجود دارد، این نیز مغفول مانده بود که در دولت کنونی پیگیری و ساخت و ساز رونق دوباره گرفت.

حسینی با اشاره به کسری بودجه قابل توجه در دولت قبل عنوان کرد: امروز با کار تمام وقت، رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشور و کاهش نقدینگی محقق شده که در آینده در زندگی مردم تاثیرگذار است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: همه این توفیقات مورد خشم دشمنان قرار دارد و مستکبران از هر راهی برای ایجاد مانع استفاده می‌کنند که نمونه بارز آن در ایجاد فتنه و آشوب سال گذشته بود و مردم باید بدانند این موارد در بخش‌های مختلف از جمله صنعت گردشگری و سرمایه گذاری خارجی تاثیر منفی دارد و باید با بصیرت اجازه وارد شدن چنین ضربه‌هایی داده نشود.

حسینی گفت: انتخابات به دلیل هیجان‌هایی که همراه دارد همواره جایی برای نفوذ دشمن و ایجاد تفرقه در کشور است که برای خنثی‌سازی این فتنه‌ها باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد شایسته، زمینه پیشرفت کشور فراهم شود.

وی با اشاره به تمجید مقام معظم رهبری در نشست ارایه گزارش مسئولین در هفته دولت به دلیل ۵۰ دست‌آورد مهم، بیان کرد: با اینکه دشمنان قصد منزوی کردن ایران را داشتند اما با اقدامات دولت انقلابی امروز دایره تعاملات با دیگر کشورها گسترده‌تر شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطر نشان کرد: بر اساس اقدامات رییس جمهور امروز ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان نباید نگران راکد بودن بازار باشند و برای تولید این شرکت‌ها بازار داخلی و خارجی مهیا است.

حسینی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر این جریان مردمی در ایجاد امید بین آزادگان جهان، گفت: ادامه ایستادگی ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی را در یمن می‌توان مشاهده کرد که دریای سرخ را به روی رژیم صهیونیستی بسته است و در مقابل این رژیم که از حمایت آمریکا برخوردار بود، ایستاده است.

۹ دی ماه بهعنوان روز میثاق با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha