رییس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح: صهیونیست‌ها روزهای فلاکت‌باری می‌گذرانند

سمنان- ایرنا- رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جنبه‌های مختلف تحت فشار است و روزهای سخت و فلاکت‌باری را می‌گذراند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمنان در حاشیه اجتماع بزرگ مردم به مناسبت ۹ دی افزود: خداوند حامی مظلوم است و از ظالمان انتقام سخت خواهد گرفت. شاید انتقام خداوند سخت تر از انتقام ما باشد و دیدن این انتقام چشم بصیرت می خواهد و در هم ریختن هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جمله این موارد است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح: صهیونیست‌ها روزهای فلاکت‌باری می‌گذرانند

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار سید رضی موسوی چاشمی مسوول پشتیبانی جبهه مقاومت از چهره‌های برجسته‌ای بود که دشمنان سال‌های طولانی نقشه شهادتش را کشیده بودند.

وی ادامه داد: دشمنان در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار سید رضی موسوی چاشمی را به شهادت رساندند و بدون شک به سزای عمل خود خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیزدهم دی ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جهبه مقاومت به شهادت رسیدند. در چهارم دی ماه ۱۴۰۲ سردار سید رضی موسوی از اهالی استان سمنان و از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در پی جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در جریان حمله به منطقه زینبیه دمشق شربت شهادت نوشید تا بار دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار شود.

وی بیان کرد: عظمت حضور مردم از طیف‌های مختلف در اجتماع گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گواه بر این است که مردم ایران پیرو ولی فقیه هستند و هیچ گونه اهانت به ولایت فقیه و شعائر دینی را برنمی‌تابند.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: پیام شکوه حضور مردم در اجتماع گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گویای این است که هر نقشه شومی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب و حضور مردم خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، چرا که فتنه عظیم سال ۱۳۸۸ در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد و بر همین اساس ۹ دی با عنوان «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» نام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha