۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85338161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فیروزکوه: حماسه ۹ دی نماد عزت ملت ایران است

فیروزکوه - ایرنا - فرماندارشهرستان فیروز کوه گفت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال طلبی و بصیرت مردمانی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش روز شنبه در حاشیه برگزاری تجمع میثاق امت با ولایت به مناسبت حماسه ۹ دی افزود: ملت ما با اتحاد، همدلی و آگاهی از تمامی صحنه های انقلاب و مقاومت در برابر دشمنان و بدخواهان نظام سربلند بیرون آمده اند.

وی با بیان اینکه بصیرت عامل موفقیت مردم و جامعه است، اظهار داشت: آنچه بیش از هر عاملی در رسیدن یا نرسیدن به پیروزی و موفقیت تأثیر داشته، میزان بهره مندی و برخورداری مردم و نخبگان از بصیرت بوده است.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: در هر برهه ای که مردم و نخبگان جامعه از بصیرت بهره برده اند، راه درست انتخاب شده و امور به نحو احسن پیش رفته است.

حیدری منش خاطرنشان کرد: در سالروز این حماسه تاریخی، شکوه و اهمیت حقیقی آن بیش از گذشته بر همگان آشکار شده است.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار شهرستان همراه با موج خروشان ملت فهیم ایران در مراسمی که به این منظور برگزار می‌شود با حضور پر شور خود حماسه ماندگار دیگری خلق کردند.

استاد دانشگاه: ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ است

حامد مهر آبادی استاد دانشگاه پردیس نیز در این مراسم اظهار داشت: حماسه ماندگار ۹ دی در تاریخ جاودان و ماندگار است، ایران با پشتوانه مردم از نظام و انقلاب قدرتمند است.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو مقطع مهمی است که دشمنان بفهمند که مردم ما هنوز پای نام و انقلاب ایستاده اند.

مهر آبادی ادامه داد: اگرشما پشت انقلاب خود بمانید دشمن ناامید خواهد شد و حضور شما مشت محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان نظام و دلگرمی برای مظلومان عالم است.

این استان دانشگاه خاطرنشان کرد: در فتنه‌هایی که در این انقلاب دیدیم همیشه دشمن از نقاط ضعف بهره برد در فتنه ۸۸ از حضور ۸۵ درصدی مردم پای صندوق‌های رای ترسید و فتنه را از همین جا شروع کرد.

مهر آبادی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ آسیب و خسارت اقتصادی دیدیم، توضیح داد: برخی از نظام جدا شدند ولی بزرگترین آسیب این بود که دشمن خللی در نظام دید و به سقوط نظام امیدوار شد.

وی بیان کرد: مردم هشت ماه به فتنه‌گران فرصت بازگشت دادند و زمانی دست رد به سینه فتنه‌گران زدند که اینها در مقابل اصل نظام ایستادند که دیگر جای کتمان نبود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع بزرگ میثاق امت با ولایت به مناسبت روز بصیرت در میدان راه آهن با حضور پر شور مردم ولایتمدار شهرستان، فرماندار، امام جمعه ،اعضای شورای تامین و سایر مسولان شهرستان برگزار شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha