۹ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
کد خبر: 85338265
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تارتار: تیم‌ها ۱۴ هفته برای نباختن مقابل تیم ملوان به میدان آمدند

اراک - ایرنا - سرمربی فونبال تیم ملوان انزلی گفت: تیم‌های فوتبال در ۱۴ بازی گذشته برای نباختن مقابل تیم ملوان بازی می کردند.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک و تیم ملوان انزلی افزود: سعی تیم‌ها برای نباختن مقابل تیم ملوان نشان از بازیکنان با کیفیت این تیم است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با وجود تمامی تغییرات نتایج خوبی را کسب کرده و هفته گذشته توانست تیم مطرح سپاهان را شکست دهد.

سرمربی فونبال تیم ملوان خاطر نشان کرد: ارزش بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک را بیش از سه امتیاز می‌دانیم و تلاش می‌کنیم آخرین بازی نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

تار تار در خصوص بازیکنان سرباز گفت: تیم ملوان پس از بازی تمامی تلاش خود را بر روی نقل و انتقالات می گذارد و سعی می شود بازیکنان سرباز دارای انگیزه جذب شوند.

وی ادامه داد: قرار نیست بازیکنان سرباز از بالا به تیم ملوان نگاه کنند، بلکه تیم ملوان از بالا به بازیکنان سرباز نگاه می‌کند.

سرمربی فونبال تیم ملوان گفت: هر بازیکن سربازی که به تیم ملوان ملحق می‌شود باید بداند برای ییم بزرگی بازی می‌کند.

تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و آلومینیوم اراک ساعت ۱۵ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه امام خمینی ( ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha