حماسه ۹ دی بنیانگذار گفتمان مقاومت است

بیرجند– ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهم دی یک روز همیشه زنده و چراغ راه آینده است و بنیان گذار گفتمان مقاومت توسط حاج قاسم سلیمانی به بهانه این روز در جهان گسترش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار کرد: چهار دهه مردم ایران آزمایش شده اند اما حماسه ۹ دی تا نابودی کامل استکبار، کاخ سفید و آزادی قدس تکرار می‌شود و این ملت همواره پای آرمان‌های خود ایستادگی دارند.

وی یادآور شد: امت با بصیرت ایران در ۴۵ سال گذشته مقابل همه توطئه‌های استکبار ایستاد که در طول تاریخ اسلام و تشیع بی سابقه است چرا که در گذشته امتی اینچنین پای ولایت ایستادگی نکرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر امروز مقاومت فلسطین و مجاهدان یمن ایستاده اند پای درس ملت ایران نشسته اند لذا طوفان الاقصی هم فرهنگ جهاد را از مردم ما فراگرفتند.

وی با اشاره به تحمل مردم ایران در مقابل همه فشارها و تحریم‌ها گفت: از دیدگاه قرآن هم مومن واقعی کسی است که بعد از ایمان، اهل بصیرت است و بر همین اساس امت انقلابی شک و تردد پیدا نمی‌کند و در حتی در جنگ‌های شناختی و تهاجم فرهنگی متزلل نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: با وجود همه فضاسازی‌ها، ملت ایران استقامت فکری دارد و همواره در میدان مبارزه حاضر است و با مبارزه پیوسته، دشمن را عقب زده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران به برکت استقامت و ایستادگی، دشمن را آنچنان عقب زده که دیوانه وار عمل می‌کند افزود:در انقلابی‌گری پشیمان نیستیم و به قضاوت روشنفکران غرب‌گرا کاری نداریم چو دین داریم و برای همین مسئله ایستادگی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلابی اسلامی اظهار کرد: مردم ایران به معنا واقعی ثابت کرده اند که نه اهل کوفه هستند و نه همچون جامعه دوران پیامبر(ص)، بلکه چون ایثارگران شب عاشورا همواره پای امر ولایت فقیه ایستاده اند.

وی افزود: لذا مردم ایران، ۹ دی اعلام کردند جان می‌دهند اما دین نمی‌دهند از همین جهت خشم ملت در آن روز به خاطر غیرت دینی بود چون دشمن به مقدسات حمله کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: نهم دی ۸۸ حادثه ای نبود که در آن سال رخ داد و حالا خاطره آن را گرامی بداریم بلکه برخی از روزها محدود به زمان خود نیستند همچون عاشورا طلوعی بی غروب و و آغازی بی پایان است.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس گفتمان ایستادگی را مقابل حمله نظامی نشان دادیم عنوان کرد: اما وقتی دشمن از این جنگ مایوس شد به فکر فتنه افتاد لذا برای اینکه ارزش ۹ دی را بدانیم باید فتنه قبل از آن را بشناسیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیز عنوان کرد: این عملیات همه اصول اسرائیل را به هم ریخت و نشان داد که قدرتی ندارند و موانع آنها هیچ کاری نمی‌کند.

وی گفت: اسرائیل چون نتوانست با حماس بجنگد به زنان و کودکان حمله کرد و با این شکستی که خوردند دنیا مقابل آنها ایستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله اسرائیل به مخازن آب و داروی غزه را محکوم کرد و افزود: خون ۲۰ هزار شهید غزه هدر نرفته بلکه جبهه آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و فرانسه را در هم شکست و از نظر مردم همه اینها شکست خورده هستند.

وی همچنین با اشاره به مسئله انتخابات یادآور شد: انتخابات آینده یک جنگ بین جبهه انقلاب و استکبار است و باید نشان دهیم که علیرغم همه مشکلات در برابر آمریکا مشت محکم و نابود کننده هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: باید بدانیم آنچنان استقامت مردم اثر کرده و سرازیری سقوط استکبار سرعت گرفته است لذا در ۲ سال گذشته قدرت انقلاب برای نابودی استکبار بیشتر شده و اکنون روزها و سال های آخر عمر آنها را مشاهده می‌کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری به قله نزدیک شده ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha