۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85338813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«سپهبد»؛ ویژه برنامه‌ای صریح درباره حاج قاسم سلیمانی

تهران- ایرنا- ویژه برنامه «سپهبد» با اجرای محمد دلاوری در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا، ویژه برنامه «سپهبد» به تهیه‌کنندگی محسن یزدی و با اجرای محمد دلاوری در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از امشب- ۱۰ دی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«سپهبد» برنامه‌ای متفاوت و صریح درباره حضور منطقه‌ای ایران و عملکرد سردار سلیمانی است.

«سپهبد»؛ ویژه برنامه‌ای صریح درباره حاج قاسم سلیمانی

در این برنامه دلاوری با میهمانانش علم صالح پژوهشگر و دانشیار دانشگاه ملی استرالیا، قیس قریشی تحلیل‌گر سیاسی ساکن لندن، کامران پورصفر پژوهشگر و مورخ تاریخ، مسعود اسدالهی تحلیل‌گر و کارشناس مسائل بین المللی، مجید شاکری اقتصاددان و کوروش علیانی نویسنده و پژوهشگر درباره زندگی و عملکرد سردار سپهبد سلیمانی گفت و گو خواهد کرد.

مجری طرح «سپهبد» سعید صفار است، این برنامه یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود و تکرارش روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا بامداد روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ و با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد هدف حمله ارتش تروریستی ایالات متحده قرار گرفت و به همراه جمعی از همراهان خود به شهادت رسید.

شهید سلیمانی در طول دوران فرماندهی خود با سازماندهی نیروهای مقاومت در منطقه غرب آسیا، محور مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد و به تقویت آن پرداخت. دوران ۲۲ ساله فرماندهی شهید سلیمانی در نیروی قدس دوران شکوفایی این نیرو و حضور موثر آن در منطقه قلمداد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha