۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85339424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمس آذر قزوین بازی سختی مقابل سپاهان پیش رو دارد

قزوین - ایرنا - مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: تیم ما فردا /دوشنبه/ دیدار سخت و دشواری را مقابل تیم دوم جدول رقابت های لیگ برتر، یعنی سپاهان اصفهان خواهد داشت.

مهرداد کریمیان شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم سپاهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاهان تیمی است که علاوه بر ساختار تیمی منسجم و داشتن بازیکنان خوب و طراز اول، از سرمربی کاربلد و حرفه ای نیز سود می برد.

وی با اشاره به فشردگی بازی ها در رقابت های لیگ برتر، اضافه کرد: با وجود فاصله کم بین دیدارهایمان با حریفان، خوشبختانه طی روزهای اخیر کارهای فنی و ریکاوری روحی و روانی خوبی را برای بازیکنانمان انجام دادیم تا بتوانیم هر سه امتیاز دیدار فردا را کسب کنیم.

کریمیان با اشاره به اینکه سپاهان همیشه و در طول رقابت های لیگ برتر و حتی قبل از آن نیز تیم قوی و با پشتوانه های خوب به حساب می آید، افزود: این تیم به عنوان تنها نماینده کشورمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رفته و همین مساله بیانگر آن است که در هر ۲ جام ( لیگ برتر و آسیا) حرف های زیادی برای گفتن دارد اما شمس آذر نیز نشان داده تیم دست و پا بسته ای نبوده و با انجام برنامه های تاکتیکی خود، برای بازی فردا تمرینات منسجم و خوبی را پشت سر گذاشته است.

به گفته این مربی، شمس آذر تیمی هست که همیشه هجومی بازی می کند و برای ما فرقی نمی کند حریفمان یک تیم مدعی قهرمانی باشد یا نه، امیدوارم با حضور و حمایت تماشاگرانمان بتوانیم فردا ضمن یک بازی زیبا و تماشاگر پسند، کسب کننده حداکثر امتیاز این دیدار باشیم.

کریمیان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی فوتبال ما به کمک داور ویدیویی که از نیازهای اساسی فوتبال به شمار می رود، نیازمند است و امیدواریم با تدابیری که در فدراسیون فوتبال اندیشیده شده و با حمایت مسوولان همه استان ها بتوانند برای کاهش هرچه بیشتر اشتباهات داوری از این سیستم بهره مند شوند.

وی به حضور نیافتن دقیقی در این نشست خبری نیز اشاره کرد و گفت: ایشان در دیدار قبلی با تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت قرمز از حضور در نشست خبری و نیمکت تیم محروم است اما در طول بازی با ایشان در ارتباط مستمر خواهیم بود تا خواسته هایش را به تیم منتقل کنیم.

مربی تیم شمس آذر قزوین اضافه کرد: سعی خواهیم کرد تا با کسب هر سه امتیاز دیدار فردا مقابل سپاهان از جایگاه تک رقمی خود در جدول رقابت های لیگ برتر دفاع کنیم و با روحیه خوب و با تمرینات روحیه بخش بازیکنان، به سراغ بازیی های برگشت برویم.

کریمیان با اشاره به حذف کسر امتیاز تیم های سپاهان و پرسپولیس، گفت: این مساله با تدابیر لازم از سوی مدیریت باشگاه پیگیری می شود اما این مساله هیچ تاثیری برروی تیم و بازیکنانمان در ادامه راه نمی گذارد و همیشه و با همان روحیه جنگنده و هجومی مقابل حریفانمان ظهار خواهیم شد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه دوشنبه /فردا/ میزبان تیم فوتبال سپاهان رده دومی در ورزشگاه سردار آزادگان این شهر خواهد بود.

تیم شمس آذر قزوین از ۱۴ دیدار گذشته خود و با کسب ۱۷ امتیاز در رده نهم و سپاهان اصفهان نیز با همین تعداد بازی و ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha