فرماندار پاکدشت:  ایجاد نشاط سیاسی فضا را برای حضور مردم در انتخابات فراهم می‌کند

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رای مردم بوده و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا ، در پی انتصاب فرمانده جدید سپاه شهرستان پاکدشت ، فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت یکشنبه با همراهی اعضای شورای معاونین فرمانداری با سرهنگ درویش متولی فرمانده جدید سپاه حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت دیدار و گفت و گو کردند.

فرماندار پاکدشت:  ایجاد نشاط سیاسی فضا را برای حضور مردم در انتخابات فراهم می‌کند

فرماندار شهرستان پاکدشت ابتدا با اشاره به کلام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در ارتباط با سپاه اظهار داشت: مردم، به اعمال من و امثال من نگاه نکنید، سپاه بهشت است که استشمام می‌شود. سپاه معراج شهدا و مجاهدین است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات سرهنگ امجدی فرمانده سابق سپاه شهرستان، بر لزوم هم افزایی و انسجام بیشتر، بین دستگاههای شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم تأکید و افزود: مجموعه سپاه شهرستان از ظرفیت های ممتازی برخوردار بوده و از این فرصت می توان برای ارتقا،توسعه و مشارکت در حوزه‌های مختلف به نحوی شایسته بهره برد.

کارخانه خاطرنشان کرد: در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران در تمام عرصه ها، بالنده‌ و مقتدر برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفیع امام خمینی(ره) و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تقویت بنیان نظام اسلامی قدم برداشته است.

وی اظهار کرد: در میان چهار راهبردی که رهبر معظم انقلاب برای ما تبیین فرموده‌اند، بحث مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که امروز همه دشمنان ایران اسلامی به میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز ۱۱ اسفند امسال چشم دوخته‌اند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha