نبرد زمینی مقاومت فلسطین در شرق خانیونس/ شهادت ۱۰ آواره فلسطینی با تداوم بمباران‌ها + فیلم

 تهران – ایرنا- همزمان با ادامه نبرد زمینی رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست بویژه در شرق شهر خانیونس، جنگنده ها و واحدهای توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مختلف نوار غزه را هدف حملات شدید خود قرار دادند که در پی آن چندین فلسطینی شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

به گزارش امروز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، در پی گلوله باران اطراف مسجد "بلال" در غرب شهر خانیونس توسط صهیونیست ها، تعدادی فلسطینی شهید و شمار دیگر زخمی شدند که تعدادی از آنها کودک هستند.

همزمان با حملات توپخانه ای اشغالگران به مناطق مختلف شهر خانیونس، درگیری های شدیدی در شرق و شمال این منطقه بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست درگرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی اطراف مسجد "ابو داوود" در اردوگاه "النصیرات" واقع در مرکز نوار غزه را نیز هدف حملات خود قرار داد.

شبکه خبری "المیادین" نیز از افزایش شمار شهدا در محله "قیزان رشوان" در جنوب شرق خانیونس خبر داد.

یک انفجار شدید هم منطقه مرکزی نوار غزه را لرزاند.

نظامیان صهیونیست همچنین مناطق "جبالیا البلد"و "التفاح" در شمال نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای شدید و پی در پی خود قرار دادند.

همزمان گزارشگر سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که نظامیان صهیونیست ۱۰ نفر از آوارگان فلسطینی اهل شهر غزه را که اصرار داشتند از جنوب نوار غزه به شمال این منطقه برگردند، به شهادت رساندند.

براساس آخرین آمار اعلام شده، تاکنون در نتیجه حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۷ اکتبر گذشته (۱۵ مهرماه) حدود ۲۱ هزار ۶۷۲ نفر شهید و بیش از ۵۶ هزار و ۱۶۵ تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات "طوفان الاقصی" را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha