سردار غیاثی‌راد: مکتب حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ظلم، جهانی است

اراک - ایرنا - معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی جهانی است و این مکتب برای مبارزه با ظلم و ستم در دنیا ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار «داود غیاثی‌راد » روز دوشنبه در چهارمین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای کارمند در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت مرکزی در اراک، افزود: منشاء و سرچشمه مکتب حاج قاسم سلیمانی، عاشورا و مهدویت است، زیرا این مکتب در عقل، اندیشه و عمل براساس اصول علمی پایه‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: عشق، ایمان و اهریمن در هیچ عصری تغییرپذیر نیست و مکتب حاج قاسم، تغییر نمی‌کند و در همه اعصار الگو است.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این سردار بزرگ، معتقد بود، ولایت فقیه شایستگی رهبری جهان را دارد و این ولایت زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) است.

سردار پاسدار غیاثی‌راد به درایت و هوش سردار سلیمانی در عملیات‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: درحالیکه رژیم بعث عراق توسط تجهیزات راداری آمریکا، تامین می‌شد، سردار سلیمانی با فریب دشمن، موفق شد جزیره فاو را فتح کند که در این عملیات، «جهان مرد نظامی» لقب گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک هم در این یادواره گفت: سردار سلیمانی، ایران را قرارگاه حسین ابن علی(ع) و کشور را مرکز تشیع می‌دانست.

سرهنگ «محمد مهجوری» افزود: حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز ولایت معرفی می‌کرد و تاکید داشت همواره باید مطیع امر ولایت فقیه بود.

وی بیان کرد: این شهید بزرگوار معتقد بود برای نجات اسلام، هرگز خیمه ولایت را رها نکنید و مقام معظم رهبری را عزیز و جان خود بدانید.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و گاز منطقه مرکزی نیز در این یادواره گفت: مکتب شهید سردار سلیمانی، ضرورت کشور بود و باید از این شخصیت به عنوان الگویی در بخش اداری و مدیریتی بهره برد.

«علی‌اکبری فضلی‌خانی» افزود: مکتب این شهید بزرگوار، مدافع اهل بیت(ع) است و می‌توان از این مکتب، جوانان ایران اسلامی را به شهید سلیمانی دیگر تبدیل کرد.

وی بیان کرد: هر انسان منصفی، فارغ از اندیشه سیاسی، می‌پذیرد که شهید سلیمانی از مدار فردیت خارج شد و در مسیر حق، عزیز و بزرگ شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و گاز منطقه مرکزی گفت: او سرباز مخلص خدا و ولایت بود که جهان را دگرگون کرد و نمونه عینی انسان مومن بود.

فضلی‌خانی افزود: داشتن زندگی هدفمند، وفادار به پیمان، پناه دادن مظلوم، یاریگر دیگران، جهاد با مال و جان، سختکوشی، مهربانی و عدالت محوری در زندگی سردار سلیمانی موج می‌زد.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی با ایمان و اعتقاد، تا خط مبارزه با داعش پیش رفت و شبیه اصحاب حضرت علی(ع)، سبک بال و کم هزینه به مردم خدمت کرد.

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت رسید و آسمانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha