بازرسان جهاد کشاورزی همدان یک هزار و ۵۰۱ تخلف صنفی را شناسایی کردند

همدان - ایرنا- سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان گفت: یک هزار و ۵۰۱ پرونده تخلف مربوط به عرضه کنندگان محصولات کشاورزی از ابتدای امسال در گشت های مشترک بازرسی کشف و به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری چهار هزار و ۶۲۷ مورد بازرسی مستمر و گشت های مشترک از واحدهای صنفی استان همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی‌ها هفت مورد پرونده منجر به کشف قاچاق کشف شده است،افزود: در این مدت، یک‌ هزار و ۵۰۸ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان در ادامه یادآور شد: حکم یک‌ هزار و ۳۰۴ پرونده در تعزیرات حکومتی صادر شده است.

این مسوول، ارزش ریالی تخلفات کشف شده ۲۲۳میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال را عنوان کرد.

سعیدی با بیان اینکه کشتار روزانه مرغ در استان روند افزایشی دارد به نحوی که به طور میانگین ۱۴۰ تن مرغ کشتار می‌شود و بر توزیع نیز نظارت لازم صورت می گیرد،اضافه کرد: هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد چراکه مازاد بر نیاز تولید و جوجه‌ریزی انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان همدان در پایان با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده تخلف برابر قانون با واحد متخلف برخورد می‌شود،خاطرنشان کرد: شهروندان‌ همدانی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس برقرار کنند و تخلفات را گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha