نجفی: اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی نباید بدون عواقب باقی بماند

تهران-ایرنا- معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت: کمیته ویژه ای برای رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی تشکیل داده شد. وزارت امور خارجه موفق شد تا تلاش های آمریکا برای تخریب چهره سردار را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، رضا نجفی معاون حقوقی وزارت خارجه بعدازظهر امروز(دوشنبه) در نشست بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی و کمک‌های وی به عرصه سیاست خارجی، ترور وی را اقدامی در نقض قوانین بین‌الملل خواند و اظهارداشت: ترور سردار سلیمانی کمک به تروریست‌های منطقه بود، زیرا وی قهرمان میارزه با تروریسم بود.

وی گفت: اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی نباید بدون عواقب باقی بماند؛ به همین دلیل کمیته ویژه ای برای رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی تشکیل داده شد؛ وزارت امور خارجه موفق شد تا تلاش های آمریکا برای تخریب چهره سردار را خنثی کند.

نجفی افزود: وزارت امور خارجه با توجه به ارادت مردم منطقه به سردار توانست واقعیت ایشان را ارائه کند؛ همچنین اقدامات متعدد دیگری نیز انجام شده است و این اقدامات سبب شد که دیگر کشورهای جهان ترور سردار سلیمانی را محکوم کنند.

معاون حقوقی وزیر امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه پس از اقدامات اولیه تصمیم گرفت تا اقدامات حقوقی در عرصه داخلی و بین المللی را دنبال کند. ما نباید از اقدامات بین المللی دست برداریم و باید این روند را ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha