ودیعه‌گذاران حج در آذربایجان‌غربی طبق اولویت‌های سه‌گانه پیش‌ثبت‌نام کنند

ارومیه- ایرنا- مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به اعلام اولویت های سه گانه حج تمتع امسال گفت: دارندگان قبوض ودیعه تا آخر سال ۱۳۸۵، آخر اردیبهشت ۱۳۸۶ و انتهای تیر ۱۳۸۶ این اولویت ها را شامل می شوند که به ترتیب تکمیل ظرفیت، فراخوان خواهند شد.

شاهین حق‌شناس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی دارندگان قبض های ودیعه حج تا ۲۹ اسفند ۱۳۸۵، دارندگان قبض تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ و همچنین تا ۳۱ تیر ۱۳۸۶ سه اولویتی هستند که برای حج سال ۱۴۰۳ تعیین شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت وجود ظرفیت، دارندگان قبض های ودیعه گذاری حج تمتع از اول مرداد ۱۳۸۶ به صورت روزشمار و تنها تا تکمیل ظرفیت تخصیصی به استان ثبت نام خواهند شد.

وی اظهار کرد: در صورت انجام ندادن پیش ثبت نام توسط هرکدام از افراد دارای اولویت، برای تکمیل ظرفیت باقی مانده، اولویت های بعدی فراخوان خواهند شد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی ادامه داد: البته افرادی که در کاروان های حج سال ۱۳۹۹ نام نویسی و وجه های مربوط به تشرف را واریز کرده و تاکنون نیز انصراف نداده اند، نیازی به پیش ثبت نام نداشته و به صورت مستقیم امکان نام نویسی در کاروان ها خواهند داشت.

حق شناس گفت: همه ودیعه گذاران باید قبل از انجام امور ثبت نام، به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع باید حداقل تا ۲۰ آذر سال آینده اعتبار گذرنامه ای داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۲ هزار و ۶۵۰ زائر از آذربایجان غربی به سرزمین وحی مشرف شدند.

به نظر می رسد امسال نیز تغییر قابل توجهی در سهمیه ها ایجاد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha