هزینه سالگرد ۲ شهروند همدانی صرف آزادی زندانیان شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲ نفر از شهروند با حضور در ستاد دیه این استان هزینه پیش بینی شده برای برگزاری مراسم سالگرد عزیزانشان را صرف آزادی ۲ محکوم مالی کردند.

یدالله روحانی منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رابطه شهروندی به نمایندگی از یک ایرانی خارج نشین در ستاد دیه حاضر و ۲۵۰ میلیون ریال کمک کرد.

وی اضافه کرد: این مساعدت مالی به جای برگزاری مراسم سالگرد برای همسر صرف آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد که حدود سه ماه در زندان به سر می برد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: این زندانی ۴۵ ساله به واسطه ضمانت و بدهی ۶۵۰ میلیون ریالی با شکایت ۲ نفر راهی زندان شده بود که مابقی بدهی وی توسط ستاد دیه تامین و پرداخت شد.

روحانی منش افزود: همچنین اعضای یک خانواده به جای برگزاری مراسم سالگرد برای والدین با کمک ۴۰۰ میلیون ریالی زمینه ساز آزادی یک زن جوان که دارای ۲ فرزند است، شدند.

وی اضافه کرد: این زن جوان به علت ورشکستگی و ناتوانی در پرداخت بدهی، با ۸۰۰ میلیون ریال بدهی راهی زندان شده بود که با کمک این خیر و مساعدت ستاد دیه به آغوش خانواده بازگشت.

این مسوول، خواستار مشارکت مردم برای آزادی زندانیان شد و گفت: شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha