۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبر: 85340773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین روزنامه‌های شیراز ۱۲دی‌ماه ۱۴۰۲

شیراز- ایرنا-مطبوعات شیراز روز سه‌شنبه ۱۲دی‌ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه شیراز نوین روزنامه چاپ شیراز در شماره ۲۰۲۴خود به نقل از مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰هزار میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز پرداخته و عنوان «امیدآفرینی در فجر عمرانی» را برای این مطلب خود برگزیده است.

«زیباسازی شهری با بهبود معابر» به نقل از شهردار منطقه ۲شیراز، «هم‌افزایی فرهنگی از پایگاه مساجد» به نقل از شهردار صدرا و «افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه صدرا» به نقل از مدیرعامل آبفا شیراز از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۸۵خود به عناوینی همچون «روایت امید تا دهه فجر»، «مسکن‌های قسطی»، «دولت از هیچ نامزد یا لیستی حمایت نمی‌کند» به نقل از رییس جمهور و «صدور پروانه ساختمانی ۵۰هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن» به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی اشاره کرده است.

روزنامه خبر جنوب هم در شماره ۱۲۵۶۰صفحه جنوب خود عناوینی همچون «روزگار ناخوش احوالی در تاروپود فرش ایرانی»، «کشف میلیاردی فرارهای مالیاتی برخی طلافروشان»، «بورس باز هم قرمز شد» و «ناگفته‌های ملی‌پوش وزنه‌برداری» را برجسته کرده است.

روزنامه عصر مردم هم شماره ۷۹۴۷خود عنوان «کاهش ۵۸درصدی بارش‌ها در فارس نسبت به سال زراعی گذشته»، «از امروز ایران عضو کامل گروه بریکس به شمار می‌رود» و «اگر انتخابات ضربه بخورد دیگر مردم در صحنه حاضر نمی‌شوند» به نقل از معاون حقوقی رییس‌جمهوری را در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

روزنامه تماشا نیز شماره ۳۱۱۳ خود را به مطالبی از جمله «قطار روایت امید از منطقه یک شیراز راه افتاد»، «بهره‌برداری از طرح انتقال آب شرب شهرک‌های صنعتی فتح‌آباد مرودشت»، «جابه‌جایی بیش از ۲۶میلیون و ۶۱۷ هزار تن کالا از مبادی فارس» و «نقش بزرگ رسانه‌ها در پیشبرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» به نقل از رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳شیراز اختصاص داده است.


روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۸۲ خود عناوین «فرش و گبه فارس حمایت ویژه می‌خواهد»، «کارگروه ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل تشکیل شد»، «افتتاح ۱۹پروژه بزرگ شهری در منطقه یک شیراز» و «اختراع سیستم پایش سطح هوشیاری جراح و پرسنل اتاق عمل توسط مخترعان جوان شیرازی» را به چاپ رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha