۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبر: 85352253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۲۳ دیماه ۱۴۰۲ شیراز

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبر: 85352253
مروری بر عناوین مطبوعات ۲۳ دیماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز شنبه ۲۳ دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه شیراز نوین در صفحه نخست شماره ۲۰۲۳ خود عناوینی همچون کاندیداها پای گفته‌های خود بایستند به نقل از امام جمعه شیراز، استیصال دشمن در برابر امیدبخشی به نقل از رییس شورای اطلاع رسانی دولت، عمران باید پیوست رسانه ای داشته باشد به نقل از استاندار فارس و از تمام ظرفیت ها برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود به نقل از معاون سیاسی استانداری فارس را برجسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۶۹ صفحه جنوب خود مطالبی همچون چند هزار میلیارد پول مردم فارس در بانک ها جای دیگر هزینه می شود به نقل از امام جمعه شیراز، اسکان حداکثر ۱۰ درصد اتباع بیگانه در محلات مجاز است به نقل از استاندار فارس، نتیجه عفوهای کمیسیون عفو فارس برابر با عملکرد چندین استان است به نقل از رییس کل دادگستری فارس و بیشترین مُهر اصالت صنایع دستی کشور نصیب فارس شد را منتشر کرده است.

روزنامه عصر مردم نیز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۵۶ خود را به نقل از امام جمعه شیراز ‘معیشت، اشتغال و مسکن سه اصل مهم برای تداوم جوانی ایران است’ برگزیده است.

رسانه تهدید نیست بلکه یک فرصت است به نقل از استاندار فارس، در تامین سلامت انتخابات با هیچ کس تعارف نداریم به نقل از رییس کل دادگستری فارس، ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولت به نقل از استاندار فارس و سن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک به ۱۸ سال رسید از دیگر عناوین اصلی صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۹۴ خود به عناوینی همچون دغدغه مردم را کم کنید به نقل از امام جمعه شیراز، اسکان حداکثر ۱۰ درصد اتباع بیگانه در محلات مجاز است به نقل از استاندار فارس، ارزیابی مدیران کل در حوزه رسانه به نقل از معاون سیاسی استاندار، اعطای عفو هدفمند به زندانیان واجد شرایط در دستور کار است به نقل از مدیر کل زندان های فارس و هزینه های غیر ضروری این روزها باید به سمت احیای محیط زیست باشد به نقل از معاون گردشگری استانداری فارس اشاره کرده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۲۲ خود مطالبی از جمله ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولت به نقل از استاندار فارس، برای اجرای دقیق قانون با هیچ کس تعارف نداریم به نقل از رییس کل دادگستری فارس، معیشت، اشتغال و مسکن سه اصل مهم برای تداوم جوانی ایران است به نقل از امام جمعه شیراز و افزایش فروشگاه های مزرعه تا سفره در شهر شیراز تا پایان سال به نقل از مدیر تعاون روستایی فارس را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۹۱ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: جاده های ناایمن زرین دشت قربانی می گیرد، برگزاری سومین جشنواره ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی در نی ریز، از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود، انتخاب شیراز به عنوان پایتخت محیط زیست آسیا.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha