۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85340804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت پروژه ترافیکی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسید

بیرجند - ایرنا - معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: پیشرفت عملیات عمرانی احداث معبر جدید برای اتصال خیابان ارتش به شهید قرنی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسیده و قرار است تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

مهدی حدیدی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این پروژه از مصوبات شورای ترافیک استان و شورای شهر بیرجند است و معبر جدید بعد از اتمام عملیات عمرانی بازگشایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: این معبر ۳۰ متری حدود ۳۵۰ متر طول دارد که خیابان ارتش را به خیابان شهید قرنی متصل می‌کند.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: برای اجرای این پروژه ۲ تا سه لایه ۱۵ سانتیمتری زیرسازی انجام شده و برخی ساختمان‌های مستعمل در مسیر را تخریب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این پروژه از ابتدای امسال شروع شد افزود: تاکنون جدول کشی، جابه‌جایی تیرهای برق و آیلند اجرا شده و در ادامه تامین روشنایی، اجرای آسفالت و خط کشی در برنامه است.

حدیدی نژاد هدف اصلی شهرداری از اجرای این پروژه را کاهش بار ترافیک خیابان ارتش و دسترسی بهتر ساکنان محدوده سایت زعفرانیه به مرکز شهر عنوان کرد و گفت: در آینده با گسترش ساخت و سازها در بالادست، این معبر یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به مرکز شهر خواهد بود تا بار ترافیک از صیاد شیرازی، شهید ناصری و خیابان ارتش کم شود.

وی بیان کرد: معبر ۳۰ متری دیگری هم در آینده از روبه‌روی خیابان معلم به خیابان شهید قرنی ایجاد خواهد شد که این مسیر نیز در دسترسی بهتر شهروندان اثرگذار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha