۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85341002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جهاد اسلامی: اظهارات صهیونیست‌ها درباره کوچ اجباری مردم غزه جنایت جنگی است

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که اظهارات صهیونیست‌ها درباره کوچ اجباری مردم غزه، جنایت جنگی است و نباید در برابر آن سکوت کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که اظهارات مقامات کابینه نازیسم رژیم صهیونیستی درمورد کوچاندن اجباری مردم فلسطین از نوار غزه جنایت جنگی است.

در این بیانیه آمده است که سکوت در مقابل این اقدامات به معنای تشویق ضمنی رژیم صهیونیستی برای تداوم جنایت‌ها است که به امنیت ملی - عربی آسیب خواهد زد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد که این مساله ثبات کشورهای منطقه را به خطر می‌اندازد.

این جنبش در ادامه تاکید کرد که آمریکا مسئول تشویق دشمن به تداوم جنایت‌های خود از طریق خلق کردن اصطلاح «مهاجرت داوطلبانه»است.

جهاد اسلامی: اظهارات صهیونیست‌ها درباره کوچ اجباری مردم غزه جنایت جنگی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر تداوم مبارزات خود علیه کوچ اجباری ساکنان غزه افزود: ملت فلسطین با بصیرت و شجاعت خود طرح‌های دشمن را شکست خواهد داد.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی شنبه شب در ادامه دست و پا زدن برای کوچاندن مردم فلسطین از نوار غزه اعلام کرد: باید مهاجرت داوطلبانه برای ساکنان نوار غزه ایجاد کنیم و کشورهایی را بیابیم که خواهان پذیرش آنها هستند.

اسموتریچ افزود: باید مدت بیشتری در غزه بمانیم و من مشوق تغییرات ریشه‌ای در این منطقه هستم.

این در حالی است که «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر نیز پیشتر در گفت‌وگوی تلفنی خطاب به بایدن گفت که قاهره سیاست‌های مجازات دسته جمعی فلسطینیان در غزه را محکوم می‌کند و اجازه کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها از سرزمین‌هایشان به سرزمین‌های مصر را نداده و نخواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha